2014. április 23., szerda

A házibuli

Ugyanis Emma áthívott egy csomó fiút és bömböltették a zenét.Ez mégis micsoda Emma csak 12 erre meg itt vannak úgy 15-16 éves fiúk nála ráadásul az egyik rámászott teljesen a húgomra ezt meg kell akadályoznom nagyon felidegesített Emma.
-Emma ez meg micsoda hmm?
-Nem látod egy buli te nem jössz van kaja pia
-Pia Emma csak 12 vagy
-Na és?
-Na és feltakarodsz a szobádba
Lehet nem kellett volna így beszélnem vele de mégis csak a mi lakásunk
és azért ez durva volt.Miután Emma felment lekapcsoltam a zenét és elordítottam magam hogy tünjenek el innen.Erre a mondatomra mindenki megrémült képet vágott mire én megint elordítottam magam de most hangosabban és rondább szavakkal,miután mindenki elment kimentem  Niall-hoz  aki eddig kint volt hogy elszívjon egy cigit
-Mi történt?
-Emma bulit tartott és csak fiúk voltak itt akik úgy 15-16 évesek lehetnek ráadásul az egyik Emmát csókolgatta nagyon felidegesített jah és bEmma még be is piált 
-Az durva és most mit csinál?
-Felküldtem a szobájába de nem hiszem hogy látnod kéne a lakást!

-Mert mi törtét a lakással?
-Őszintén?
-Aha légyszíves

-hát nagyon nagy a kupi hála Emmának
-ha nem lenne a hugod ugye tudod mit csináltam volna vele?
-persze ,megtépted volna
-igen na mennyünk be csak nem olyan rossz!!
okés
majd elindultunk 
mikor beértünk Niall-ön nagyon látszott hogy egy perc alatt ideges lett majd elindult az emeletre
-Niall kérlek állj meg
nem válaszolt mintha csak nem is mondtam volna semmit
-Niall kérlek állj meg
kiabáltam kicsit hangosabban mint az előbb tudtam hogy ha most nem állítom meg Emma nem ússza meg ütés nélkül
meglepetésemre Niall megállt és a szemembe nézett gondolom látta rajtam hogy nagyon kétségbe vagyok esve hogy most mi lesz ezért hátrált az ajttótól és odalépett hozzám
-Kérlek Bocsáss meg nem akartalak megilyeszteni!!
-hát pedig ikerült de igazábol jogos volt
majd visszamentünk a nappaliba és rendet tettünk.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!!!!! Nagyon várom a kövit!!!!

    VálaszTörlés
  2. köszi és vasárnap írom meg és teszem fel szóval holnap fennt lesz :DD

    VálaszTörlés