2014. április 21., hétfő

Mindenre fény derül!!

miútán Emma elment kipróbálni az új gördeszkáját amit tőlem és Niall-től kapott hogy Niall-t is megkedvelje
ez elég hosszú sztori lenne hogy mért nem szereti a családom túlságosan Niall-t . Bementünk a házba és leültünk a kanpéra a csendet én törtem meg
-Niall szerintem beszéljük meg az eddig történteket ideje lenne elmagyaráznod azt amit Zayn mondott mert pár napig szóba se hoztad
-jó okés elmesélem
-hallgatlak
-Nos,van egy srác akivel kiskorom óta barátok voltunk,és ez a srác nyitott egy klubbot ahol verekedtünk egymással és aki ki akart szállni onnan meg kellett vernie idős embereket és kirabolniuk,azért mert úgy ha az aki kilépett a klubból rendőrségre megy hogy létezik ez a klubb akkor a klubb megtudja védeni magát azzal hogy de ő meg megvert egy idős embert.Szóval ezért csináltam én ezt meg mert nem akartam hogy lásd a hátamat verekedés után mert hidd el ha én verekedek valakivel akkor én sem úszom meg ütések nélkül .Nos ennyi lenne a sztori
-Niall belegondoltál abba hogyha az az idős bácsi felismer téged valahol akkor kihívhatja rád a rendőrséget
-igen,de ezt muszály volt a te érdekedben tettem
-de ez neked lesz a károd hidd el
-Tudom de mit tehettem volna?
-öhm mondjuk azt hogy felnyomod őket a rendőrséfgen most de te is bevallod hogy mit csináltál és elmeséled nekik is sztorit

-de úgy lehet lecsuknak
-de kihozunk elhiszed?vn a bankba sok pénzem
-jó ésmegbízom benned
-okés akkor induljunk
-jó
majd elindultunk kifelé  felültünk motorunkra és elindultunk a rendőrség felé út közben felhívtam Emmát hogy a ház be van zárva és hogy egy másfél óra múlva otthon leszünk,mihejst letettem a telefont megálltunk  mert oda értünk a rendőrség elé
-Niall!!
-igen?
-ugye tudod hogy büszke vagyok rád?
-komolyan?és mért?
-mert amikor csinálsz valamit akkor aztmagadra vállalod és ez elég felnőttes
-tényleg?pedig nem vagyok túl érett
erre én már nem válaszoltam csak fel néztem az épületre:

hát igen nem kicsi épület de hamar találtunk egy irodát ahova fogadtak is és bevallott Niall mindent
-Jónapot kivánok!!
-Jónapot
köszöntöttük egmást és ezután Niall el is kezdte mondani
-Nos az egész azzal kezdődött hogy....van egy srác akivel kiskorom óta barátok voltunk,és ez a srác nyitott egy klubbot ahol verekedtünk egymással és aki ki akart szállni onnan meg kellett vernie idős embereket és kirabolniuk,azért mert úgy ha az aki kilépett a klubból rendőrségre megy hogy létezik ez a klubb akkor a klubb megtudja védeni magát azzal hogy de ő meg megvert egy idős embert
-értem és megtudná mondani a klubb illetve a "srác" címét?
-persze
majd Niall lefirkantott két címet egy papírra és elmondta hogy ő nem akarta bántani a bácsit de nem volt más választása
miután elmondtunk mindent a rendőr megköszönte hogy megtettük majd elköszöntünk
bevallom őszintén mostmár én is félek mi van ha Niall is börtönbe kerül tudom hogy sok pénzem van a bankba meg minden de azért mégis félek és mi van ha nem kap elegendő börtönt az a szemét és később felkeresi Niall-t?

-Min gondolkozol drágám?
-áh semmi tök hülyeség az egész
-nekem bármit elmondhatsz
-okés azon hogy 
bevallom őszintén mostmár én is félek mi van ha téged is börtönbe kerülsz tudom hogy sok pénzem van a bankba meg minden de azért mégis félek és mi van ha nem kap elegendő börtönt az a szemét és később felkeres téged?
-neked ilyenek járnak a fejedben?nekem teljesen más
-mért neked mi?
-hát te!!de most komolyan nem fáj a lábad?
-de aranyos vag egyébként mért is fájna a lábam?
-mert egész nap te jársz a fejemben
-de édi vagy -mosolyodtam el majd megcsókoltam
-mit szólnál hozzá ha egymásra tetováltatnánk egymás nevét?
-benne vagyok még úgy is van fél óránk
majd elindultunk egy tetováló művészhez aki gyorsan meg is értette hogy mit is kell csinálnia
hamar kész is lettünk itt az eredmény:
majd elmentünk az út elég unalmas volt ám amikor haza értünk sokkoló dolog fogadot minket............

4 megjegyzés:

  1. Szia!!! Nagyon tetszik a blog és a rész is! Nagyon ügyesen írsz!!! Amúgy megkérdezhetem, hogy hogy van Niall fej az egér helyén??

    VálaszTörlés
  2. elküldtem facebookon
    és örülök hogy tetszik :DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a blogod! :) Csak azért egy kicsitt jobban kifejezhetnèd az érzelmeket! :) De am szupii*-* :)

    VálaszTörlés
  4. köszi és igyekszem majd köszi a tanácsot :D

    VálaszTörlés