2014. április 19., szombat

Ajándékok

-Persze  gyere.
Majd elindultunk kifelé persze előtte elköszöntem anyutól.
-én erre fel nem ülök
-de muszáj lesz
-de nem akarok inkább sétálok
-márpedig vagy felülsz a motorra vagy itt maradsz
jó oké felülök de ne menny gyorsan
-oké te meg ne tedd a lábad a kipufogó csőre mert megégeti
-jó induljunk
mikor odaértünk Niall már ott várt az ajtóban és telefokozott
-hali édes megjöttünk  mentem oda hozzá
húgom pedig mögöttem vánszorgott a cuccaival
-segítsünk Emm?
-nem kell és ne hívj Emm-nek
-akkor minek hívjon porcukormókus?-nevetett fel Niall
-haha nagyon vicces
hát igen nem nagyon jönnek ki Emma és Niall de majd megszokják egymást
-oké nyugi gyere megmutatom a szobád-törtem meg a csendet
-ok
majd követett mikor felértünk betessékeltem a szobájába és lejöttem onnan had pakoljon mikor leértem Niall a kanapén ült és gondolkozott
-Min gondolkodol?
hát azon hogy mit csináljak a húgoddal hozz hogy ne utáljon?
-ezen ne törd magad Emm-nek nem változik a véleménye általában
-oh értem és mit szeret?
-hát gördeszkázni de nincs deszkája
-és ha veszek neki egyet?
-jó ötlet de mi lesz rajta?
-mondjuk ohm...nem tom segíts mi szokott lenni a pólóin?
-mért pont a póló mintáját kérdezed?

-mert az illene a deszkához
-jaj ó egyébként amerikai zászló és London felirat
-oké akkor veszek egy égszerű deszkát és rá grafiti-zem az Amerikai zászlót és beleírom h London úgy jó lesz neki?
-persze örülni fog neki mennyünk vegyük mg a kellékeket most

-oké induljunk de előtte szólj neki hogy elmentünk!
-oké felmegyek szólok neki
majd felmentem és bekopogtam a szobájába
-gyere-szólt
-szia Emma elmegyünk Niall-el bevásárolunk 
-oké szia
-szia
majd lementem Niall-hez aki 2 motorral de eddig csak 1 volt neki
-Niall mi ez a motor?
-ez a tied kincsem tetszik?
-jujj el sem hiszem ez tényleg az enyém?
-persze ki másé lenne-nevetett fel
mire én odafutottam és megöleltem ölelés után pedig megcsókoltam honnan tudhatta hogy én akarok egy saját motort?
-ez illik a hajamhoz  de jó már köszii!köszi köszi köszi!! nagyon szeretlek!!
-én is szeretlek drágám de most induljunk
-oké
majd felültem ezúttal a saját motoromra és elindultunk olyan jó hangja volt és annyira jó ez a motor annyira szeretem Niall-t
egész úton ezen gondolkoztam majd megérkeztünk a boltba
-Niall én veszem a grafitit te meg a deszkát ok?
-oké drágám találkozunk a pultnál
nyomott számra egy puszit majd szétváltunk nem sokkal később megláttam a grafitis polcot és vettem le a polcról kéket,pirosat,fehéret és feketét majd elindultam a pulthoz Niall már ott állt a sorban
-szia megjöttem
szia édes látom-csókolt meg ismét
majd kifizettük és elindultunk haza olyan jó volt végre a saját motoromon ülni de az volt a baj hogy az út rövid volt és hamar le is szállhattam mikor hazaértünk Niall egyszerre bement a garázsba és azt mondta hogy kössem le Emma figyelmét és ne engedjem be a garázsba így én felmentem és megkérdeztem Emmát hogy lenne-e kedve megnézni egy romantikus filmet így ketten
azt mondta hogy oké de akkor a 3 méterrel a felhők fölött-te nézzük meg mire én megkérdeztem hogy melyik részét erre ő azt mondta a kettő megnéztük és Emma fel is futott a szobájába mind ketten sírtunk a végére olyan szép az a film na mindegy is visszamentem a garázsba ahol Niall már kész volt a deszkával és csak nézegette 
-de jó lett drágám biztos örülni fog neki
-gondolod?
-aha lehívom addig te csomagold be

-oké ne siess annyira
-ok
majd elindultam felfele hogy szóljak Emmának
Emma kopogtam mire ő kinyitotta az ajtót
-mi van már megint?
-gyere le egy kicsit a garázsba van egy meglepetésünk Niall-el
-jujj, mi az, mi az?egy új telefon?
-nem inkább gyere le
-oké
majd elkezdett futni a garázsba beérve Niall fogta az ajándékot és állt várta Emma reakcióját
-jujj mi ez?és ki csinálta?
-közösen vettük és Niall csinálta meg
-hadd nézzem meg
-ki bontod te vagy én tegyem meg?
-te bontsd ki
-oké
majd Niall kinyitotta és Emma egyenesen kikapta a kezéből mosolyogva 
-yayy köszi köszi honnan tudtátok hogy ezt szeretnék?
-nos hát az titok de most menny próbál ki
-oké indult el az utca felé deszkájával 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése