2014. május 10., szombat

Átkozott kutya!!!

Egész úton énekeltünk a fiúknak nagyon jó hangja van komolyan mondom alakíthatnának egy fiú bandát
Niall dalait énekelték amit persze Harry nem tudott ezért oda adta neki a szöveget Niall.Mikor odaértünk Zayn-hez mindenki beszaladt a házba Zayn hátrahagyva.Én maradtam ott egyedül Zayn-el becipelni a cuccokat,de nem igazán érdekelt ugyanis végre nem gyűlölködik Niall Harry-vel.
-Zayn.hagyd csak majd én
-Nem ,hisz te lány vagy
-de nem egy gyenge lány
-jó ha te mondod
adta meg magát mire én csak egy győzedelmes mosolyt villantottam és felkaptam Zayn cuccait.
bárcsak ne indultam volna el velük.Ugyanis ahogy léptem egyet Zayn kutyája rám ugrott én pedig hátra estem.Nagyon fáj a hátam de nem tudom miért hiszen csak elestem.Felálltam megfogtam a hátam ott ahol fájt.
-Zayn,nézd már meg a hátamat elég fura érzés ahogy hozzányúlok
-úristen Amy te beleestél a régi sörös üvegembe
-ne má
nyavalyogtam de még mindig iszonyatosan fájt.
-Zayn légyszives hívd ide Niallt és a kutyáddal meg valamit csinálj.a kutya elég nagy német dog :
Mire Zayn el is tűnt.Pár percig nyúlkáltam még a hátamhoz és néztem a véres kezemet de elég kevés idő után meguntam csak vártam Zayn-t és Niallt-t de helyette Harry jött felém.Ó ne már megint ő
-Jól vagy Amy?
-Úgy nézek ki mint aki jól van?
-Hát elég nagy a sebed
-nem mondod,hidd el már megéreztem.De hol van Niall?
-Niall,épp egy elsősegély dobozt keres
-jah oké
Harry undorodva figyelte sebemet míg én tök nyugodtan ültem ott mintha nem lenne tele a hátam üveggel.Na jó azért fáj de most mit csináljak vele.Ezen gondolkodtam egészen addig amíg Niall meg nem jelent egy dobozzal a kezében.
-Jól vagy kincsem?
-Úgy nézek ki?
-jól van na
-Bocsi de nagyon fura érzés hogyha teli van a hátad üveggel
-Te képes még ilyenkor viccelődni?-szólalt meg Harry
mire mi csak elmosolyodtunk Niallel ő pedig a fejét csóválta.Niall kinyitotta a dobozt és elővett egy csipeszt,elég rémisztően nézett ki az a valami de próbáltam erősnek mutatni magam.Szép lassan elkezdte kiszedni belőle a koszos üveg darabkákat.Mikor ezzel kész lett lefertőtlenítette a sebet és lassan lehúzta a pólót rá.
-jobb már?
-Igen sokkal
majd megcsókoltam mire éreztem hogy Harry elfordult.Most mi van két haverom is szerelmes belém?

2 megjegyzés: