2014. május 8., csütörtök

Mostmár négyen

Ez a nap is hamar eltelt főleg azzal a sok unalmas órával a suliban.Még mindig nem tudom hova tenni Harry viselkedését tudja jól  hogy van barátom de  azért még rám mászik nem értem a pasikat.Vajon elmondjam Niall-nek?Félek hogyha elmondom neki akkor nem lesznek túl nagy barátságban és én ezt nem akarom.Én még mindig abban reménykedem hogy Niall meg fogja kedvelni Harryt,bár ez valószínűleg nem fog bekövetkezni hiszen Niall már reggel hogy ráförmedt így szerintem nem mondom el neki csak hogyha durvul a helyzet.Egészen addig ezen gondolkodtam amíg be nem jött Niall a szobánkba.Nagyon fura volt merrt sírt és nevetett,valószinüleg örömében sír.
-Mi a baj kicsim?
-semmi,Zayn végre kijöhet a korházból
-de hisz ez nagyon jó hír mikor megyünk érte?
-úgy gondoltam hogy elmegyünk hozzá a kocsijáér és majd azzal
-És Emma?
-hát szerintem már elég nagy kislány-nevetett
majd megforgattam a szemeimet és elindultam a fürdőbe hogy összeszedjem magam.felöltöztem elég hamar majd egy halvány sminket kentem fel arcomra:a ruha,A smink
Miután kész lettem kimentem a fürdőből és megkerestem Niall-t aki épp evett.
nem értem  hogy tud enni amikor kijöhet a legjobb barátja a korházból aki ráadásul részben miatta is került oda.
-Niall,én kész vagyok
-wáó....de csini valaki
-na edd meg gyorsan és induljunk-mosolyodtam el
mire ő felállt és elindult felém mikor ideért egy csókot nyomott ajkaimra majd fülemhez hajolt és azt súgta hogy mehetünk.kimentünk a házból majd felültünk motorjainkra és elindultunk.
Út közbe nagyon izgultam hisz a legjobb barátom,végre kijöhet a kórházból és velünk lehet megint nevethetek a sok hülyeségén és nem kell az ágya mellett ülnöm.Mikor odaértünk Zayn házához leállítottuk a motorunkat majd bementünk Zayn garázsába mikor megláttam milyen jó a kocsija azt hittem elájulok de nem így lett hanem szépen művelten beültem Niall mellé majd kitolatott.Bevallom elég fura volt hogy kocsiba ülünk és nem fúj meg minket a szél de azért jó is volt mert így tudtunk beszélgetni a szerelmemmel.
-Niall,szerinted megharagudhatottt hogy mostanában nem voltuk bent nála?
-szerintem,nem ő is felnőtt már megvolt egyedül is nem?
-de megint igazad van-kezdtem duzzogni mire Niall felém hajolt és megpuszilt 
-Niall vigyázz-kiáltottam
-Ó a p*csába-káromkodott mivel egy szerencsétlen elénk hajtott
és végre odaértünk kiszáltunk a kocsibólk és elindultunk Zayn szobája felé meglepetésünk Harry ott volt vele
-Harry te meg mit keresel itt?
-öhmm neked is szia egyébként Zayn egy régi jó haverom
-Zayn és nekem nem meséltél róla?
-öhm bocs nem kérdezted a lényeg az hogy ő is haza jön velem mert nálam lakik majd
erre inkább nem válaszoltam csak bólogattam és megfogtam Zayn cuccát amit egyszerre el is engedtem mert nehéz volt.Helyettem megfogta Niall majd elindultunk most már négyen a kijárathoz
beültünk és vártuk hogy ki szólal meg először.Nem kellett sokat várni Harry megszólalt:
-Zayn te mióta ismered Amy-t és Niall-t?
-már régóta tudod ők a legjobb barátaim
-oh értem
-az a jó-erre a két szóra mindenki elkezdett röhögni
az út többi része csendben telt egészen addig amíg Niall be nem kapcsolta a rádiót ahol  az X-Faktor -t reklámozták Niall már nagyon régóta el akart menni oda ahogy Zayn is hiszen nagyon imádnak énekelni és sok dalt írtak már így együtt.Harry azonban nem tudom hogy énekel.
-Harry énekelj
-mért?
-csak énekelj
.majd elkezdett énekelni nagyon jó hangja van csak úgy mint Zayn -nek és Niall-nak


2 megjegyzés: