2014. május 6., kedd

Tesi óra

az óra Harry mellett nagyon unalmas volt  főleg hogy csak ült és figyel nem értem hogy  hogy lehet ilyen érdekes amit a tanár beszél szerintem unalmas nagyon de nagyon unalmas,unatkoztam tovább amikor  meg rezzent a telefonom kivettem a zsebemből majd a pad alá tettem hogy a tanár ne lássa meg és elolvastam Niall üzenetét:
"beszélgess vele nyugodtan nem harapok :D"
ez meg mi akart lenni csak nem azt hiszi hogy miatta nem beszélek vele.viszaírtam neki egy "oké"-t majd óvatosan megrúgtam Harry lábát hogy ide nézzen igen mondanom sem kell gyönyörű szemei vannak de nem olyan szépek mint Niall-nak az én kis haspókomnak
-figyu bocsi hogy az előbb úgy kiakadt Niall
-semmi baj én se örültem volna neki hogyha a helyemre állna egy idegen srác
-de nem tudhattad hogy az a mi helyünk 
-ez igaz
majd visszafordult a tábla felé,elég kedves gyerek de kicsit szótlan
sebaj ugyanis végre kicsengettek míg én összepakoltam. Harry már el is ment milyen kár pedig én még
szerettem volna vele beszélgetni szerencsémre Niall mevárt engem és eggyütt hagytuk el a a termet.
Oda sétáltunk szekrényünkhöz majd bepakoltuk a könyveinket.
-Milyen óra lesz?-kérdeztem a kis haspókomtól
-Tesi
-okés köszi
majd kivettem a tornacuccomat szekrényemből és elindultam az öltözők felé.Kipakoltam a tesi ruháimat és döbbenve vettem észre hogy nem hoztam el a pólómat,mivel az osztályból senki sem kedvel nem tudtam kölcsön kérni sem ám az a legnagyobb baj hogy a tesi tanár marha szigorú múltkor hasba találtak a fiúk mikor fociztak és én lettem lecseszve hogy beszóltam nekik....Bementünk órára ahol a tanár meg is bámult nagyon mert hát a hétköznapi pólómban mentem be  beálltunk tornasorba jelentett a hetes majd csönd lett.ezaz lehet nem vette észre.
-Amy,magán mért nincs testnevelés pólója?
-öhm..elnézést tanár úr otthon hagytam
-Van valakinek egy tartalék pólója?
-nekem van-szólalt meg egyszerre Harry és Niall majd egymásra néztek Harry nevetett Niall pedig "én csajom én adok neki pólót" fejjel nézett rá
-Döntsék el ki ad neki majd távozzanak a teremből
a fiúk úgy döntöttek Niall ad de jobb is így.Tehát kimentünk a teremből Niall bevezetett a férfi öltözőbe.
-itt is van
-köszi drágám örök hála
-nincsmit
-de ebbe a pólóba jöttél nem?
-de igen mért?
-bele fogok izzadni
-nem baj
-oksi elfordulsz?
-mért nem láthatom a csajomat ahogy pólót cserél?
-jó akkor nem muszály
majd elfordultam én hogy véletlenül se lásson meg.mikor kész voltam kezeket éreztem a derekamon hátrafordultam de Niall sehol helyette Harry volt az
-te meg mit keresel itt és hol van Niall?
-neked is szia
-engedj el
-hol van a pasid képes egy ilyen szép lányt egyedül hagyni?
-engedj el majd megrúgtam az érzékeny pontját,mire ő a földre esett.ezt megúsztam egy ideig még néztem ahogy ott fetreng majd elindultam a terembe.a tesi a kedvenc órám így örömmel csináltam mindent amit mondott a tanárom.Ez az óra hamarabb eltelt mint az első óra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése