2014. május 13., kedd

Szerencsétlen lennék?

-Mi olyan fura ezen?-szólaltam meg mérgesebben
-Micsodán??-kérdezte Zayn kikerekedett szemekkel
-a seben-mondtam szemeimet forgatva
-jah azon csak annyi hogy oda van mellé írva egy telefonszám 
-Mi van mutasd-szólt Harry
szerintem eddig észre se vehette hogy ott van pár szám,bár nem értem hogy lehet valaki ilyen vak.
Biztos a doki volt de mért adta meg a személyes telefonszámát?Főleg úgy hogy a rendelő száma már megvan.Van egy olyan érzésem hogy,most azonnal bemegyek oda,
és rákérdezek de ez kicsit fura lenne mert pont bent van valaki nála ezért inkább megvárom.
-Niall,bejössz majd velem?
-Hova Amy,már voltunk bent.
-Na de a telefonszám miatt
-Jah,hát persze kíváncsi vagyok mit akar tőled-majd megnézte kezeit elég viccesen 
-Nem verekedsz-mondtam neki mosolyogva
-jó,oké-szomorodott el mire én közelebb léptem hozzá és egy nagy  csókot  nyomtam ajkaira
mire a másik két fiú név szerint Harry és Zayn  kijelentették hogy ők kimennek a mosdóba. Elég kíváncsi vagyok hogy,vajon miről van szó ezért odamentem a mosdó ajtóba és kicsit ki is nyitottam hogy ,jobban halljam a dolgokat.Elég fura dolgok voltak . Azt beszélték hogy ki kell szeretniük belőlem mert hogy milyen boldogok vagyunk mi Niall-el.majd lépteket hallottam szerintem valamelyik fiú épp távozni készül a mosdóbol.Még mielőtt elmentem volna onnan,nekem nyitotta az ajtót valaki és az a valaki,Zayn volt.Nagyon nekicsapta a kezemnek az ajtót.
-Jézusom, bocsi 
erre én csk néztem és odamentem Niall-hez mint egy kislány az anyukájához miután elvették a nyalókáját.
-Mi van?-jött ki Harry is a mosdóból
-Semmi,Zayn nekem csapta az ajtót!-mondtam
-Te hallgatóztál?-kérdezte Niall
-Igen,mert olyan furák mostanában
Azt hiszem ezt kár volt mondanom mert úgy nézett rám mind a három fiú mint három éhes zombi nagyon ijesztő volt és tőlem vártak magyarázatot.Persze hogy,tőlem nem kaptak semmi magyarázatot,mit kellett volna mondanom?Mind a hárman szerettek. Vagy mit?





Hali!! Bocsi hogy rövid rész lett de nem volt több időm írni.Ígérem a következő hosszabb lesz addig is nézzétek el nekem valószínűleg ,csütörtökön hozom a a kövi részt.

By:Leila 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése