2014. május 17., szombat

Hol vagyok?

Még mindig engem nézett mind a három fiú én pedig,meg sem tudtam szólalni éreztem hogy,elvörösödtem.
Most mit tegyek?Niall valószínűleg összezavarodott,a két fiú pedig csak,néz engem h mért mondtam el Niall-nek pedig még csak,ki se mondtam h szerintem ők szerelmesek belém.Áh ez is csak velem történhet meg.Hála istennek végre kijött a beteg a dokitól és be tudtam menni megkérdezni hogy mi az a telefonszám a hátamon.így hát lassan de,kicsit félve elindultam a terem felé,Niall szomorúan nézett utánam de nem értettem mért hiszen,nem veszített el engem még.Lassan beértem  viszont nagyon meglepődtem hiszen.nem a doki volt ott hanem ,a suliból egy srác azt hiszem Louis a neve.Egy darabig csak álltam ott mint egy fa aztán erőt vettem magamon és megindultam felé.
-Szia-köszöntem neki
-Szia Amy igaz?
-Igen,te pedig Louis igaz?
-Igen-nevetett fel
-Öhmm....a doki hol van?
-kihívták egy beteghez így én helyettesítem őt
-értem akkor visszajövök később
-Várj mit szerettél volna?
-Áh már mindegy csak kérdezni szerettem volna tőle valamit
-És mi az a kérdés?
-Egy telefonszám van a hátamon amit valószínűleg ő írt rá-na jó ez hülyén hangzott nagyon.
-Mutasd
Én engedelmeskedtem neki,és óvatosan felhúztam a pólómat.Louis alaposan megnézte a számot és azt mondta hogy ez a szám az övé.De hát hogyan?És mért?Nagyon meglepődtem de csak annyit tudtam erre mondani hogy "oké szia"majd elindultam a többiek felé akik még mindig le voltak sokkolva.Azt hiszem Niall-nek el kéne mondanom hogy nem csak ő szeret engem viszont,félek a reagálásától.Mikor odaértem Niall már mosolygott kicsit,meg is lepődtem.Ám amikor odaértem mindenki arcáról eltűnt a mosoly,ott lett végem.Elkezdtem könnyezni majd kirohantam az épületből.Mért ilyenek velem?Semmit nem tettem.Niall utánam futott egy darabig de ,sikerült leráznom őt így egyedül sétáltam egy elhagyatott utcán.Szerencsémre találtam egy parkot ahol viszont,leültem egy padra.Csak sírtam és sírtam .Órákig kint lehettem ugyanis már kezdett sötétedni.Haza menni nem mertem hátha Niall kidob vagy valami ezért,inkább kint maradtam és fagyoskodtam.Emma kitudja hogy aggódik-e értem,nem tehetek mást.Egyedül érzem magam nagyon.Mivel unatkoztam csináltam pár képet magamról.A képek itt lenne közülük egy:
Tartanom kell magam mert én egy erős lány vagyok és igenis,ki fogom bírni Niall nélkül az éjszakát.Ahogy ő is nélkülem.Lehet hogy ő épp keres engem,de az is lehet hogy csak otthon ül és gondolkodik hol lehetek.Bár az az igazság hogy én magam sem tudom hol vagyok.Már vagy 10-szer hívott de nem veszem fel a telefont.Mért is kéne?elvégre ő sem szólt hozzám.Lehet ez egy kicsit gyerekes de most ehhez mit szóljak?
*      *     *     *     *      *     *     *     *     *     *     *     *     *    *      *     *     *     *     *     *     *     *    
 *      *     *     *     *      *     *     *     *     *     *     *     *     *    *      *     *     *     *     *     *     *     * 
*      *     *     *     *      *     *     *     *     *     *     *     *     *    *      *     *     *     *     *     *     *     * 
Egyre sötétebb van idekint és Niall még mindig 5 percenként hívogat ,nem tudja felfogni hogy nem akarom hallani a hangját.még mindig a telefonom nézem ám most nem hív senki pedig le telt az 5 perc lehet inkább lefeküdt és hagyja az egészet.Ezt nehezen hiszem el hiszen ő nem olyan ő,sose adja fel.Csak nézem a telefont de semmi.Bárcsak semmi lenne,most nem hívott helyette üzenetet küldött.Nos olvassuk el

"Szia Amy,Nem tudom hol vagy de nagyon aggódok érted,tudom hogy látod mit írtam
és azt is tudom hogy láttad mennyiszer hívtalak,nem értem mért nem veszed fel nekem a telefont
viszont kérlek legalább írj vissza valamit erre az üzenetre,és is aggódok és Zayn-ék is itt mászkál fel és alá Harry pedig már rákiabáltam párszor,Emma nagyon fél hogy valami történt veled de nincs egyedül ezzel a gondolattal.

Puszi:Niall,Zayn,Harry,Emma"

Mire elolvastam megint elkezdtem sírni nem gondoltam volna hogy ennyit jelentek nekik.Viszont nem mehetek haza főleg úgy hogy miközben futottam hajszínt is változtattam,direkt azért lett kék és rózsaszín mer így nem ismernek fel hátulról.DE muszáj visszaírnom neki ,nem tehetem ezt vele talán csak annyit írok neki hogy "jól vagyok csáó" szerintem így elindulnak megkeresni is.Mi van ha szóltak a zsaruknak?
Nem,biztos hogy nem tették ezt velem.INkább megírom neki az előbb említett három szót.
  *      *     *     *     *      *     *     *     *     *     *     *     *     *    *      *     *     *     *     *     *     *     * 
  *      *     *     *     *      *     *     *     *     *     *     *     *     *    *      *     *     *     *     *     *     *     * 
  *      *     *     *     *      *     *     *     *     *     *     *     *     *    *      *     *     *     *     *     *     *     * 
És kész,remegtek a kezeim mi közbe írtam de sikerült végül leírnom  azt a három szót amire  három perc úlva érkezett egy válasz is:
"Kérlek mond el hol vagy"
Ezt már nem tudom megtenni hiszen.magam sem tudom hol vagyok.Jobb lesz ha indulok mert úgy látom nemsokára esni fog az eső.
Így elhatároztam,haza megyek.Nagyon félek így este sétálni az utca közepén,kellett nekem elfutnom a dokitól.
*      *     *     *     *      *     *     *     *     *     *     *     *     *    *      *     *     *     *     *     *     *     * 
  *      *     *     *     *      *     *     *     *     *     *     *     *     *    *      *     *     *     *     *     *     *     * 
  *      *     *     *     *      *     *     *     *     *     *     *     *     *    *      *     *     *     *     *     *     *     * 
Már közel járok nagyon  közel járok a házunkhoz.És ezzel együtt nagyon félek a fiúk reakciójától.
Már az ajtó előtt állok,lassan de óvatosan megragadom a kilincset és még ennél is lassabban besétálok a házba.Niall-t meglátva megszakadt a szívem.
-Amy-suttogta
majd felállt és megölelt.Ölelés közbe mind a ketten könnyeztünk.Ez leírhatatlan érzés volt.Zayn és Harry csak bámultak minket elég szomorúan.
-Azt hittem valami történt velem mért nem vetted fel a telefont?
erre én nem válaszoltam csak kirántottam magam a karjaiból és felrohantam a szobánkba.Az ajtót bezártam.

Sziasztok!! tudom késett a rész 2 napot de mint látjátok nagyon igyekeztem hosszúra írni remélem tetszik :DD
By:Leila





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése