2014. május 20., kedd

Összezavarodtam

Miután bezártam az ajtót,leültem az ágyamra és sírni kezdtem.Sokáig csak sírtam és sírtam,ahogy Niall meglátott engem ő is sírt és én megint sírok.Hosszas sírás után úgy döntöttem átöltözök.Felálltam és elindultam a szekrényünk felé.sokáig gondoltam mit vegyek fel.Nem akartam se túl színes,se túl színtelen ruhát választani,ezért inkább ezt vettem fel:
Ez szerintem pont jó lesz.Lassan erőt magamon és elindultam az ajtó felé ,nagyon izgultam vajon itt van még Harry és Zayn?Még a lépéseimnél is lassabban megfogtam a kilincset majd óvatosan lenyomtam azt.Ezek után kiléptem az ajtón,majd körülnéztem hátha van valaki a folyosón akit most nem akarok látni.NAgyon lassan de óvatosan lementem a lépcsőn majd megpillantottam az épp távozni készülő Harry-t,szerencsém volt hogy nem láttak meg.Ugyanis így szerencsésen be tudtam menni a konyhába.Kinyitottam a hűtőt majd abból elővettem egy csokis jégkrémet ami nagyon,de nagyon finom.Hogy én ezt honnan tudom?Mert ez a kedvenc fajta jégkrémem.Lehámoztam róla a csomagolást és kidobtam a kukába.Mármint nem a jégkrémet dobtam ki,hanem a csomagolást.Épp hogy beleharaptam volna amikor megjelent az ajtóban Niall.Nagyon megijedtem,amikor ő is meglátott én elfordítottam a fejem.Ebbe az a vicces hogy én elfordítottam a fejem de,ennek ellenére a jégkrémet tovább ettem.Niall lépteit hallottam,erre én elkezdtem hátrálni de valahogyan nem ment.Ah tényleg mögöttem a konyhaasztal.Niall megérintette a kezemet majd elkezdte azt simogatni.Én ezt nem értem a dokinál még csak hozzám sem szól most meg simogatja a kezemet.Ijedtségemben elrántottam a kezemet majd mélyen a szemébe néztem.Szemében sajnálatot és szeretetet láttam.Biztosra veszem hogy ő az én szememben dühöt és csalódottságot lát.Dühös azért vagyok mert állítólag ő szeret ennek ellenére ő ,nem szólt hozzám.Csalódott azért vagyok amit tett.


HOLLAA!! Sorry hogy rövid lett a rész de nem volt több időm írni!! Remélem tetszik a rész/blog.
Aki még nem tette az nyugodtan iratkozzon fel és írhat megjegyzést is.
Addig nem hozok új részt amíg nem jönnek megjegyzések .

By:Leila


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Bocsi, hogy már régóta nem komiztam csak nem nagyon jutok géphez!!
    Amúgy a rész nagyon szuper lett! Nagyon jól írsz!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi és semmi baj csak más nem is komizik :(

    VálaszTörlés