2014. május 22., csütörtök

Béke vagy csak csók?

Sokáig csak egymást néztük,de nem is bánom,nem kellenek ehhez szavak.Annyira szeretem,hiába tette azt ami tett,nem is akkora bűn.Nem szólt hozzám,lehet nem volt mit mondania.Igaz azért meg kérdezhette volna hogy,mi volt bent a dokinál.Nem szabad minden miatt haragudnom rá.Ideje kibékülnünk.Nem bírom ki meg kell csókolnom,hiányoznak ajkai.!!Nem bírtam ki muszáj volt:
 Annyira édes,Lassan elváltak ajkaink.Muszáj volt elmosolyodnom ezen.Na most viszont meg fogja kérdezni hogy hol voltam és hogy mért csináltam.Lassan neki támaszkodtam a konyhaasztalnak és,a földet kezdtem el nézni.Most mit mondjak neki?
-Amy,mi a baj?
erre én nem tudtam megszólalni csak néztem tovább a földet.
-Amy,kérlek mondja valamit nem szeretem ha szomorú vagy.
-Sajnálom
Csak ennyit tudtam kinyögni.Nagyon szégyellem magam,tényleg nem kellett volna csak úgy elmennem a semmiért.Az egy dolog hogy rosszul esett,de valószínűleg,nem akartak megbántani.Ha jobban bele gondolok,biztos hogy csak nem tudtak mit mondani nekem.Nekik rosszul eshetett amit én csináltam.Nem szokásom hallgatózni,akkor most mért is tettem?Bele sem gondoltam,hogy milyen lehet most Zayn-nek és Harry-nek.Azt hiszem,el kell mennem hozzájuk.Lassan elmentem Niall-től.A nappaliban felvettem a cipőmet.
Ám,amikor lehajoltam,észrevettem hogy,a jégkrémem a ruhámon landolt.Muszáj lesz megint átöltöznöm.Elindultam az emeletre,kettesével szedtem a lépcsőfokokat,hátha úgy hamarabb fel érek.
Mikor beértem a szobába egyszerre nekirontottam a szekrénynek.VÁlogattam de semmi olyan ami nem színes.Mért pont most fogynak el a szürke ruháim áááá.Végre találtam egyet:




Kicsit egyszínű ruha összeállítás,de nem baj,legalább nem annyira színes.Elindultam le a lépcsőn majd megláttam Niall-t.
-Nézd Niall,Muszáj lesz elmennem  a fiúkhoz.,biztos megbántottam őket.megyek szia
-oké szia hajrá
ennyivel meg is beszéltünk majd elindultam az ajtó felé.Kimentem az udvarra majd ,felültem motoromra.
Az úton azon gondolkodtam hogy hogyan fogom megmagyarázni ezt Zayn-nek.Harry-nek  nem kell majd túl sokat magyarázkodnom szerintem.Inkább azért aggódom,hogy  mi van ha tökre megy egy jó barátságom?
Uhh,itt vagyok Zayn háza előtt.lassan leszállok motoromról majd,elindulok a ház felé.Az ajtóhoz oda érve vette egy mély lélegzetet majd bekopogtam.Miután megvolt a harmadik kopogásom is,kicsit hátrébb léptem hogy kitudja nyitni az ajtót.


2 megjegyzés: