2014. május 24., szombat

sajnálom

 Sziasztok!! itt lenne a 25.rész is.Bizony ez már 25.
Ebben csak annyi a hiba hogy már fent van 25 rész de csak 7db feliratkozóm van.Más blogokon meg fent sincs még egy rész se de már 95 db van.Mért van ez?Ennyire rossz a blog?
Na mind1 majd  valamikor csak többen leszünk.
Addig is jó olvasást.remélem tetszik a rész.

By:Leila 




Az ajtó kinyílt,s Zayn lépett ki rajta.Először csak nézett hogy mégis mi van,de aztán rájött hogy  kijöttem a Niall-el közös szobánkból.
Szemében láttam  a,csalódottságot,a dühöt,a sajnálatot és sok sok kérdőjelet.
-Szia,Bejöhetek?-kérdeztem halkan,reméltem hogy meghallotta de Zayn csak tovább nézet.
-Szia, bejöhetek?-kérdeztem hangosabban de még mindig félve
-Hello,persze.-erre nem számítottam semmi kérdés se semmi?
arrébb állt hogy betudjak menni amit meg is tettem.Zayn kiment a konyhába hozni egy pohár teát,én addig leültem a kanapéra.Most jött el az én időm,bocsánatot kell tőle kérnem.Zayn árnyék-át megláttam az ajtóban,így rájöttem hogy közeledik,Zayn is közeledik és az is megszólaljak.Észrevételem helyes volt, ugyanis Zayn meg is
jelent,s leült mellém.Kezembe adta a teámat és minden figyelmét rám szentelve nézett.
-Zayn,nézd tudom mekkora hülyeséget csináltam de..-majd mielőtt kimondtam volna inkább kortyoltam egyet a teámba ezzel időt nyerve,magamnak.-de...úgy gondoltam muszáj megtudnom az igazat,illetve azt hogy most mi van.Mielőtt bementetek a mosdóba láttam a szemedben hogy féltékeny vagy.És akkor jöttem rá hogy te még mindig szeretsz engem,és nem tudtál elfelejteni......-megint kortyoltam egyet,s folytattam-Én ezt mind megértem de ez így nekem rossz hogy három fiú szeret,hiszen én is mind a hármat szeretem de csak egyet szerelemből,ezt kéne nektek megértenetek,nem járhatok mindegyikőtökkel.Ráadásul gondoltam hogy haragszotok rám ezért inkább elfutottam-fejeztem be a magyarázkodást ami nem volt túl érhető.
Zayn csak nézett,gondolom épp feldolgozta amit mondtam neki.
-Kérlek szólalj meg-mondtam megijedve
-Amy,menny el most kérlek
-Micsoda?Nem szeretnélek itt hagyni beszéljük meg
-Ezen nincs mit megbeszélni majd hívlak hogyha beszélnék veled-erre a mondatára kirázott engem a hideg.Most megharagudott azért mert nem szerethetek három fiút egyszerre?
-Zayn.én csak...-kezdtem volna bele de Zayn belevágott a mondatomba
-Te csak?-kérdezte
-Sajnálom.
Majd lehajtottam a fejem és elindultam kifele.Mégis mit vártam? Okkal haragszik rám.Mielőtt kiléptem volna a házból,visszanéztem Zayn-re,aki engem nézett ahogyan távolodok eltátogta nekem hogy:"menny már". Nekem sem kellett több könnyezni kezdte,,s elkezdtem futni.Csak  a motoromig futottam.Felültem az előbb említett járműre,majd elindultam azzal.Egészen hazáig azok a szavak hangzottak a fejemben amiket Zayn mondott.Nagyon fájt,de ez is az én hibám.Mindent megtettem hogy a motorozásra tudjak figyelni,de ez a tervem nem sikerült.Addig hajtottam amíg el nem értem hazáig.Leszálltam motoromról,majd bementem a házba.Semmi másra nem vágytam, csak egy kis nyugalomra.Ám ez a vágyam nem teljesült,ugyanis Niall a konyhában várt.
-Szia-mosolygott
-Szia-mentem oda hozzá és megcsókoltam
-Mi volt?
-Elküldött-mondtam neki elég rossz kedvel.
-Csak időre van szüksége
-Mihez?
-Ahhoz hogy felfogja hogy te az enyém vagy érted Amy?
Én erre csak bólogattam.Nem gondoltam volna hogy ő is tudja.Bár elég érthető hogy rájött.Nyilván Zayn és Harry elmesélték neki.
El tudom képzelni milyen jó lehetett ezt hallani neki.Remélem azért nem lett rám annyira mérges.Remélhetem is,szerintem.
-Értem ,de nem bírom ki a legjobb barátom nélkül-mondtam lehajtott fejjel
-De muszáj mert ez nem csak rajtad múlik-mondta Niall
Ezzel mit akart mondani?Mért nem lehet olyan az életünk mint volt?

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó lett a Desing!!
    A rész is szuper lett, várom a folytatást!!!
    A zene lejátszót is megnéztem! Cukik a baglyaid!

    VálaszTörlés
  2. köszi :DDés köszi és köszii :DDés tudom hogy cukik :DD

    VálaszTörlés