2014. május 25., vasárnap

Séta

Ezután a beszélgetés után felmentem a szobánkba.Gondolkoztam egy darabig ezen,de aztán rájöttem hogy nincs értelme nem követtem el akkora hibát.Zayn döntse el mit akar.
Úgy döntöttem sétálok egyet a határban.hogy ki szelőztessem a fejem egy kicsit.Előtte megint át öltözök mivel körömcipőbe nem nagyon szeretek határban lenni.Egyedül mennyek vagy ne?Úgy döntöttem elhívom Niall-t,úgy is keveset voltunk mostanában kettesben.Felvettem az ideális ruhát,majd lementem ,és közöltem Niall-el hogy sétálunk egyet.Mire ő bólogatott és felment felvenni egy olyan  cipőt ami a határba illik.Mikor lejött az emeletről már egy itthoni cipőben volt.Kimentünk a lakásból, és az ajtó előtt megálltunk bezárni az ajtót.Miután megbizonyosodtunk arról hogy be van zárva az ajtó,összekulcsoltuk kezeinket,majd elindultunk.Út közben sokat bókolt,olyan aranyos hogy ezek után a kirohanásaim után is ugyan olyan velem mint volt.Ki értünk a határhoz végre.Olyan szép volt a táj.A földút középen volt és körülötte mindenhol fák helyezkedtek el.Nagyon sokat beszélgettünk,így még ennél is jobban meg tudtam ismerni.Kiderült hogy a szülei elváltak.Erről még sosem mesélt.De megértem hiszen nem lehet túl jó érzés ha az ember szülei kiskorában csak úgy szétmennek.Élveztem az utat,egészen addig,amíg el nem eredet az eső.
Mivel egyikünkön sem volt kabát,futni kezdtünk.Olyan jó volt még úgy is hogy, halálra fagytunk és hogy.tiszta vizek voltunk mire találtunk egy elhagyatott házikót.A ház fából volt felépítve,igen csak otthonos kinézete volt.Niall-el óvatosan kinyitottuk az ajtót majd körülnéztünk a házban.
Szép volt a ház belseje,nekem legalábbis tetszik.Találtunk egy polcot ahol kazetták voltak.Ott olt köztük egy névtelen,csak az volt a kár hogy tiszta olyan volt a hely mintha a Kör-ben lennénk.Aki nem tudja mi az annak elárulom hogy nagyon jó horror szerű film.A kazetta pont úgy nézett ki mint ahogy a filmben is van.Niall-nek elmeséltem hogy mért nem akarom én ezt megnézni.Niall egyet értve velem hogy,ne nézzük meg,visszahelyezte a kazettát a helyére.Nem akarunk mi is meghalni.Mi után visszatette,kimentünk a házból mert elállt az eső,valószínűleg csak egy zápor volt.Egy nagyon kiadós zápor.Elindultunk azon az úton amin idejöttünk,csak most másik irányba mentünk,hiszen bármikor meg eredhet megint az eső.Így is csurom vizesek voltunk.A visszaút csendes volt.
 *
 *
Mikor haza értünk,Első dolgunk az volt hogy lezuhanyozzunk.Niall a lentibe míg én a fenti fürdőbe mentem.
levettem az összes ruhámat,majd beálltam a kabinba.Megnyitottam a csapot  amelyből egyszerre kitört a forró víz.Égette egy idő után a bőrömet mi teljesen átfagyott ,de ez ebben a pillanatban nem nagyon érdekelt.
Miután meggyőződtem róla hogy,már nem vagyok átfagyva,elzártam a csapot és kiléptem a kabinból.felöltöztem pizsamára majd megfésültem kék hajamat.Mikor már tényleg késznek nyilvánítottam magam,kimentem a fürdőből,s a hálószobába indultam.Mikor bementem észrevettem hogy Niall már ágyban van,de telefonozott.Befeküdtem mellé majd megcsókoltam,s hasra fordultam majd megpróbáltam aludni.Nem kellett sokáig próbálkoznom ugyanis mihelyst becsuktam szemeimet már el is aludtam.

2 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Én szerelmes vagyok............a blogodba!!!
    Ímádom ahogy írsz! nagyon tetszik!!! Várom a folytatást!
    A Desing pedig egyre jobb és jobb *-* a menüpontokról ne is beszéljünk *o*!!
    Eg szóval az egész blogot történetestül mindenestül imádom! (na jó ez nem egy szó volt de nem baj)

    VálaszTörlés
  2. köszi sietek de büntibe vagyok

    VálaszTörlés