2014. június 1., vasárnap

Menj már innen!!!

Reggel arra keltem hogy,Niall horkol.Hát nem túl kellemes erre kelni.A kis ír manó felé fordultam ,majd megfogtam vállát,és óvatosan rázni kezdtem.Niall erre már felkelt.Morcosan rámnézett olyan "mi van már?"fejjel.Mire én közöltem vele hogy felkeltem a horkolására.Erre ő azt mondta hogy bocs majd vissza aludt.Én kikászálódtam az ágyból,majd a szekrényem felé vettem az irányt.Nézegettem a ruháimat de semmi egyszínű.Remek!Vehetek fel valami színeset.Nézegettem még egy kicsit a ruháimat mire végre,találtam egy hordható szettet.A kék nem is olyan rossz szín.Megcsináltam a még mindig,kék hajamat.
Miután késznek,tituláltam magam,lementem a konyhába,és valami reggeli   után, néztem. Keresgéltem,keresgéltem,de.......semmi.Ezt nem hiszem el nem mentem el kajáért tegnap pedig mondta is Niall.Gyorsan felvettem egy pulcsit ugyanis most nem volt olyan rossz idő ,mint szokott.Majd el hagytam a házat.Siettem hogy,Niall ne vegye észre a kis elfelejtésemet.
Mikor odaértem a boltba megfogtam egy kosarat és elindultam a polcok közé.Elvettem a polcról a tejet és a müzlit,majd továbbmentem a mosószerekhez,mert az is elfogyott.mikor érte nyúltam a dobozt megragadta még egy kéz is.Magam mellé néztem és lám lám Louis volt az.
-Szia Louis-köszöntem udvariasan
-Szia,öhm a tied a doboz én keresek másikat
-köszi-majd beletettem a kosárba
-messze laksz a bolttól?
-mondhatni-feleltem
-hazaviszlek rendben?
-köszi úgyis sietek
Majd elindultam a pénztárhoz.Szerencsémre csak 1 vagy 2 ember állt előttem,szóval kicsi volt a sor.Mikor sorra kerültem odaadtam a cuccokat és a pénztáros sikeresen áthúzogatta őket az előtt az izé előtt.Megmondta mennyit kell fizetnem érte,majd átnyújtottam neki a pénzt.Elindultam az ajtó felé .Mikor odaértem Louis már ott várt.Remek,hamarabb hazaérek.Louis elvezetett a kocsijáig ami elég jól nézett ki.
Teteje nincs,de még is nagyon tetszik.Beültünk mind a ketten majd,Louis beindította a motort és el is indultunk.Út közben nem beszélgettünk.Csak annyit hogy hol is lakok.megköszöntem neki mikor odaértünk a ház elé.
Majd kiszálltam az autóból.Bementem a házba majd nagy pekhemre Niall fel volt már ébredve.Megkérdezte hol voltam és csak annyit mondtam hogy,vettem kaját meg mosószert.
-És ki hozott haza?
-Jah,találkoztam Louis-al és felajánlotta hogy hazahoz-válaszoltam
Lehet nem kellett volna mert nagyon ideges lett,nem hittem volna hogy ismeri Louis-t.
-Mármint Louis Tomlinson?
-Igen ő
Mire ő csak azt mondta hogy akkor jó.Megijedtem hogy rosszba van vele,de hála istennek nem.Elő vettem a szatyromból a kaját és megcsináltam kettőnk reggelijét.Leültünk enni az  asztalhoz.Evés közben megnéztem a telefonomon az időt.Jézusom még csak 07:00 még van egy óránk suliig.Szóltam Niall-nek is erre ő csak annyit mondott hogy oké az jó és evett tovább.Miután megettük a reggelit,elmentünk fogat mosni,én ki sminkeltem magam,Niall szerintem csak a szemét húzta ki,amit minden egyes punk fiú megcsinál.megnézem az időt,már fél nyolc van.Bementem a szobánkba és elpakoltam a könyveimet.Miután meggyőződtem róla hogy minden könyvem a táskámban van,lementem Niall-hoz aki már a nappaliban várt engem.megkérdezte hogy mehetünk-e mire én csak bólogattam.Kimentünk a garázsba ahol a motorjaink pihentek.Felültünk rájuk majd elhajtottunk a suli felé.Niall ment elöl mint mindig is szokott.Mikor odaértünk már mindenki ott volt.Csak az volt a fura hogy nem az udvaron,sem a parkolóban,hanem a termekben voltak.Remek megint késtünk.Bementünk az épületbe majd megcéloztuk a termet.Ezen az órán pont Harry mellett ülök.Bementünk a terembe majd bocsánatot kértünk hogy késtünk.Tanár azt mondta h üljünk le a helyünkre,amit meg is tettünk.Leültem Harry mellé aki csak nézett ugyanis hozzá nem mentem oda mint Zayn-hoz.Harry nem szólt hozzám órán,szerencsémre.Végre kicsöngettek nagyon unalmas volt ez az óra úgy döntöttem hogy szünetben rendet teszek a szekrényemben.Kimentünk a teremből.Míg mások az udvarra mentek én addig bent maradta,s elkezdtem pakolni a szekrényembe.Egész nyugodt voltam addig amíg meg nem találtam egy képet amin Zayn és én vagyok rajta.erőt vettem magamon és ketté szabtam.Így csak én látszok rajta.Mikor kész lettem elindultam megkeresni,Niallt.Ám út közbe megállított egy fiú banda,punk bandának nem mondhatnám őket mert inkább  megszokott embereknek néznek ki.
-Szia kislány-mondta nyálas hangon mire én elindultam megkeresni Niall-t.Am az egyik megint elém állt.
-Hova Hova?
-takaroggy előlem-kiabáltam rá mire ő lefogta a kezeimet
-ó szóval ilyen csúnyán beszélsz.
-menny a rákba vagy....-nem tudtam befejezni mert beleszólt mondatomba.
-vagy mi lesz?Kifestessz a szemceruzáddal?-lérdezte gúnyolódva mire én megint erőt vettem magamon és megrúgtam a gyenge pontját.A többi fiú oda ment hozzá és kérdezgetni kezdték,még én elfutottam onnan.
-Jajj bocsi-valakibe belefutottam
-Amy?
Ohh  ez Niall lesz.Felnéztem de tévedtem.Két gyönyörű barna szemmel találtam szemben magam.




Vajon kinek a szemei lehetnek?Kövesd a blogot és megtudod.
By:Leila



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése