2014. június 6., péntek

Igazgatói iroda

Jajj,ne  ez a két gyönyörű szem valahonnan ismerős,láttam én ezt már közelebbről is.Mint a történet elején is olvashatjátok  ez a személy már megpróbálkozott nálam párszor.Ez a személy,nem más mint,Zayn.Ez nagyon kínos,ne már,pont belé kellett futnom.Jobban örültem volna ha Niall-nek futok neki,de sajnos nem sikerült ezt megcsinálnom.Lassan hátrálni kezdtem majd futottam tovább,szó nélkül.Nem tudtam volna neki mit mondani.Kifutottam az udvarra ahol megpillantottam Niall-t,aki épp egy padon ült és telefonját nyomkodta.Oda sétáltam hozzá és elmeséltem neki hogy mi történt és hogy neki futottam Zayn-nek.Mikor meghallotta hogy mi történt velem egyszerre felállt és idegesen bement hátha ott találja azokat a fiúkat.ÉN inkább itt maradtam,de rájöttem hogy rossz ötlet volt ugyan is megláttam azt a 3 fiút akik a folyosón is nekem estek.Elfordultam hogy ne ismerjenek fel de késő,észrevettek.Gyorsan felálltam és elkezdtem futni az épületbe,azzal a céllal hogy Niall-t megtaláljam.Futottam egészen addig amíg meg nem láttam hogy az egyik fiú a 3 közül előttem áll és várja h odafussak,gyorsan megálltam és elővettem a telefonomat.Hívtam volna Niall-t de mire felvette volna elvették a készüléket a kezemből.ÉN egyszerre az illetőre néztem és nem nagyon lepődtem meg amikor azzal a fiúval találtam szembe magam, akit az előbb gyenge pontján találta rúgni.elkezdtem sikítozni de semmi.Úristen mit fognak velem csinálni?Jesszusom,és ilyeneket gondolkodnék,hiszen tök erős lány vagyok.Amint ez eszembe jutott gyorsan megfordultam és kicsavartam a kezét,mire a többi fiú észrevette ezt,és egyenesen futni kezdtek várjunk csak 3 fiú jött felém de egynek közölük a keze az én kezemben van,most akkor ki az a harmadik személy aki felém fut?Várjunk csak szőke kék szemű ,ő Niall.Nagyon megkönnyebbültem így földre taszítottam a fiút és otthagytam hogy tudjak segíteni Niall-nek aki ép ütötte az egyik fiút.Most írtam egy SMS-t Zayn-nek hogy jöjjön a folyosóra.Pár perc múlva már hárman voltunk három ellen.A fiúk már kezdték feladni amikor megjelent az igazgatónő.Pont most kellett ám kijönnie abból a rohadt irodából.Szóltam a fiúknak h héj mire Niall és Zayn ide nézett.Oda biccentettem az igazgatónő felé mire ők leálltak.A három fiú kihasználta az alkalmat és nekik is mentek.Remek így már jobb,odamentem és úgy csináltam mintha szétt akarnám őket szedni.Mire az igazgatónő ideért már full vörös volt a feje.Majd ő is segített szétszedni a fiúkat.Az igazgató nő mind a hatunkat behivatott az irodájába,ajajj kiabálni fog.Én félve többiek pedig tiszta nyugodtan jöttek mellettem.Nem értem hogy lehet valaki ilyen nyugodt.jó tudom hogy nekik ez már megszokott hogy itt vannak de én nekem még nem annyira.Mikor beértünk Liam is ott volt.
Liam Payne
Ma csodák csodájára fel volt zselézve a haja.Meglepődhetett amikor meglátott ugyanis nagyon kidülledtek a szemei.Leültünk mind a 6-an majd,az igazgatónő bele is kezdett.
-Amy kisasszonny, magával most közlöm hogy normális hajszínt is bevállalhatná mert így kénytelen leszek magát elbocsájtani az intézményből.-szidott le mire én csak bólintottam.Amíg a fiúkat kérdezgette hogy mi volt az oka a bunyónek addig én csak ültem és gondolkodtam.Mért zavarja az igazgatót az hogy nekem kék a hajam rózsaszín melír csíkokkal.Na mindegy is annyi az egész hogy befestetem szőkére aztán pápá kék haj.Lehet jobb is lesz szőke hajjal,talán Niall-nak is jobban tetszik majd.Miután alaposan leszidott mindenkit az igazgató,mindenki felállt és elment.Én Niall és Liam között mentem és közöltem velük hogy milyen színű lesz a hajam.
*
*
*
*
Miután vége lett az óráknak,Niall-el elmentünk a fodrászomhoz aki hamar kész is lett a hajammal.
:Nicole Kathleen(történetben Amy)
Szép természetes szőke.Bevallom őszintén hogy nagyon fura így most,hogy nincs egy melír csík sem a hajamban.Niall-nek tetszik legalább.Ez a kép akkor készült amikor kijöttünk a szalonból és megkértem a manómat h fotózzon le.Ezek után hazamentünk és segítettünk megírni Emmának a háziját.











Szia!!!Itt lenne még egy rész!Remélem tetszik!Ha még nem tetted kérlek iratkozz fel és írj kommentet részeim alá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése