2014. június 13., péntek

A foci meccs!

Miután megírtuk a leckét Emmával,úgy döntöttem hogy beszélek Niall-el mert még mindig nem mondta el hogy mikor lesz az a redőrségi izé.Remélem hogy nem kerül börtönbe így is elég sok a bajom.De kihozom a kis macimat.Mivel Niall elment zuhanyozni,én bementem a szobánkba és gondolkoztam hogy most hogyan is kéne vele közölnöm hogy magasról lesz*rja,ezt az ügyet.Elővettem telefonomat majd kapcsoltam valami zenét.A valami zene alatt egy Nirvana számot értettem.hangosan énekeltem,az énekessel együtt.Mire megláttam Niall-t az ajtóban,mosolyogni.Én erre kussba maradtam.Niall leült mellém az ágyra.
-Niall-szóltam
-Igen mackó?-kérdezte
-Mikor lesz az a rendőrségi izé?-tértem egyszerre a lényegre semmi kertelés nélkül.
-Amy muszáj most erről beszélni?-kérdezte-mire én csak bólogattam.
Niall nem válaszolt csak,felállt és kiment a szobából.Nem hiszem el.Mi olyan nagy baj abba,hogy megkérdezem hogy mikor lesz megjelenésünk a rendőrségen?Hagyjuk is,ha most nem akarja velem ezt megbeszélni,akkor holnap megint megkérdezem tőle,ilyen egyszerű.Niall lefeküdt mellém az ágyra s kitárta karjait.Én szó nélkül hozzábújtam,miután eltettem a telefont.Ezek után el is aludtam.


*Reggel*  
Mire felkeltem,szokás szerint Niall már nem volt mellettem.
Ezért inkább,lementem a konyhába,hogy készíthessek magamnak egy kávét.Kinyitottam a konyhaszekrényt és elővettem a kávéport.Kinyitottam a zacskót,megdöbbenésemre Kávé por nem volt benne.Pedig jól emlékszem,este volt még egy főzésre való.Felmentem az emeletre,ahol megpillantottam a falat.Egy cetli volt rá ragasztva.Nos akkor olvassuk el:
"Menj ki az erkélyre,remélem korán keltél,úgy sokkal jobb lesz a kilátás.
Puszi:Manód,Niall"
De aranyos itt valaki,csak nem valami meglepetés?Gyorsan bementem a szobámba,ahol előkerestem egy jó ruha összeállítást.Egy fehér póló,egy fekete koptatott farmerrel tökéletes lesz itthonra.Felvettem a mamuszomat,s elindultam az erkélyünk felé.A hosszú folyosó ilyenkor tud felidegesíteni.Mikor izgatott vagyok mindig több idő át menni rajta mint mikor csak rossz a kedvem.Végre valahára,ideértem az ajtóhoz.Kiléptem az ajtón,miután kinyitottam azt,s megláttam az asztalon egy szép bögrét.Már értem hova lett a kávé por.Leültem egy székre s megláttam hogy a bögre új.Mivel szív alakú.Ez olyan romantikus.
Lehet hogy elment szó nélkül,de megbocsájtható,hisz már felnőtt.Egyáltalán nem haragszom rá azért hogy nem szólt,ez kicsit gyerekes lenne. Lassan kortyolgatni kezdtem,a még meleg kávémból.Nagyon finom.Niall
ismét lenyűgözött.Kíváncsi vagyok hogyan jutott ez eszébe.Élveztem a finom kávé kortyolgatását de egy dolog megzavarta.Egy SMS,ki írhatta?
A bögrét letettem az asztalra,majd elővettem a telefonomat zsebemből.
megnyitottam az üzenetet amiben ez állt:
"Szia Amy,ma lesz egy meccs gyere kérlek a pályára délután egy órára,Louis,Liam és én is játszani fogok.Most is edzésen vagyok.
puszi:Niall macid."
Az üzenete láttán elmosolyodtam,megnéztem az órát még csak fél hat.Addig mit fogok én csinálni?Oh van egy ötletem.Felhívom skype-on anyut.Megittam a kávémat,majd a bögrémet bevittem a konyhába és elmostam.Ezek után felmentem a szobámba,s hívtam is anyut skype-on.
*
*
11:2
*
*
Jajj,már ennyi idő van?Gyorsan felkaptam valami értelmes ruhát,majd lefutottam enni egy kis ebédet.Miután megettem az finom ételt,ami jelen esetben csak 2 hamburger,felmentem a mosdóba,s szépen kicsíptem  magam.Felhívtam Niall-t hogy elindultam mire azt mondta hogy,oké de siessek mert nem lessz helyen.Én erre annyit mondtam ok puszi és letettem.Elindultam az ajtó felé,majd amikor odaértem,bezártam magam után.
bementem a garázsba,ahol megtaláltam az én kis motoromat.Felültem rá,majd felvettem a bukó sisakomat.
Ezek után már úton is voltam.Az út nem volt túl hosszú.Mikor odaértem még senki nem volt ott a focistákon és rajtam kívül.Odamentem Niall csapatához.Meglepődtem,mert Harry és Zayn is játszottak.Gondolom azért nem írta meg Niall,mert akkor nem is jöttem volna el ha tudom.Megkértem hogy az öt fiú álljon be egy pózba mert meg akarom örökíteni a pillanatot.Ez lett belőle.Figyeljétek Harry fejét.Mint aki beszívott.
Nagyon vicces egy kép lett ez.A fényképezés után ,vissza mentek a csapatjukhoz,míg én a leültem az első sorba.Negyed órával később már javában ment a meccs.Egy gól kell,és megnyerték a fiúk.Eddig Niall egyet,Harry egyet se,Zayn pedig 2 gólt rúgott.Döntetlen az állás.
Várjunk csak Louis-on múlik már,hisz alig van félperc a meccsből.Hajrá Louis.Egy szép mozdulattal bele rúgott a labdába.
És...........Góóóóóóóóóóóóóóóóóóól.
Ez az,a fiúk egymáshoz futottak és ünnepelni kezdték Louis-t,aki eléggé meglepődött hogy bement a labda a kapuba.Bár az az igazság hogy én is.Eléggé meleg helyzet volt,ugyanis a kapus kezét súrolta a labda.Mindannyian büszkék voltunk Louis-ra,ám jókedvünk hamar elszállt amikor megjelent a másik csapatnak a kapitánya és visszavágót követelt.MI elfogadtuk.Egy hét múlva lesz a visszavágó meccs.Úgy gondoltuk meg kellene ünnepelnünk azt hogy győzött a csapat szóval este el fogunk menni egy buliba.



Sziasztok!!Bocsánat a késésért!!Remélem tetszik a rész.Ne felejtsetek el pipálni se kommentelni.
Köszönöm előre is puszi.


4 megjegyzés:

  1. Szia:) van kedved egy linkcseréhez?^^

    VálaszTörlés
  2. Szia!!persze hogy van :DD de szerintem chatbox-ba értelmesebb lett volna :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jóvanna:D kitettelek:) egyébként itt a blogom: http://stressed-depressed-alone.blogspot.hu/

      Törlés