2014. június 14., szombat

A buli!!!

Miután eldöntöttük hogy bulizunk éjjel,mindenki hazament hogy el készüljön estére.Én és Niall is hazamentünk.Egész úton azt mesélte mennyire büszke most a csapatára,amit meg is értek.Lassan hazaértünk és bementünk a házba.Niall egyszerre megcélozta konyhát,azon belül pedig a hűtőszekrényt.Én ezen csak elmosolyodtam.Hogy tud valaki ennyit enni.Kiemelt négy darab pudingot az előbb említett tárgyból,s egyet felém nyújtott,mikor beértem a konyhaajtóba.Én ezen csak elmosolyodtam és elfogadtam a finom csokis pudingot.Elindultam a konyhaszekrény
felé hogy elő vegyek egy kanalat,amit meg is tettem.A pudingot megettem majd csodálkozva vettem észre hogy amíg én megettem egy doboz pudingot Niall hármat is.Elkezdtem nevetni azon hogy a száján ott maradt a csoki.Ami neki is leesett.
-Szeretnéd leszedni onnan?-kérdezte egy kaján mosollyal,mire én odamentem és lecsókoltam puha szájáról a csokit.Ő ezen csak mosolyogni tudott ahogy én is.Elővettem telefonomat,s megnéztem hány óra van.17:34 lassan készülődni kéne.Szóltam Niall-nak h mennyen ő is készülődni,mire ő bólogatott és felment,gondolom ruhát keres és lezuhanyzik.Követtem a példáját,s elindultam a szobánk fele,elővettem egy szép ruhát,s indultam lezuhanyozni.Mikor kész lettem a zuhanyzással hajat mostam és megszárítottam szép szőke hajam,ezt követően ki is vasaltam.A hajam már kész van,szóval kisminkelem magam és felveszem a ruhát amit kiválasztottam,zuhanyzás előtt.
A ruha egy felül,Angol zászlós míg alul sima kék színű.Nekem nagyon tetszik.Lehet hogy kicsit lányos de akkor is jól néz ki.Megfogtam egyik táskámat ami illik a szettemhez,s bepakoltam a fontosabb dolgokat,pl.pénz,telefon stb.
Miután késznek nyilvánítottam magam,lementem a nappaliba és megvártam Niall-t.Mikor leért észrevettem hogy nem  öltözött ki túlságosan,hiszen elég egyszerű ruhákat választott.
Felvettük a cipőnket és indultunk is.Mivel nem akartunk motorozni,így inkább beültünk Niall kocsijába.Niall vezető,míg én az anyós ülésen foglaltam helyet.Az út nem volt túl hosszú körülbelül fél óra ott voltunk a buli helyszínén.Nem mi voltunk az elsők ugyanis már csak Louis nem volt ott.Mikor ideért akkor mindannyian bementünk az épületbe.Átsétáltunk a tömegem,s helyet foglaltunk a fal mellett.Én felajánlottam hogy elmegyek piáért még ők beszélgetnek,bele is egyeztek.Át mentem a tömegen ahol sokan megbámultak,majd amikor odaértem a pulthoz kértem italt.Mikor megkaptam elindultam a srácokhoz.Sikeresen odaértem az itallal,ez alatt azt értem hogy nem öntöttem ki őket.Letettem mindegyik fiú elé egy-egy pohárral majd észrevettem hogy csak tízen ülnek itt.
-Louis hol van?-kérdeztem a többiektől
-Téged keres-válaszolta egy számomra idegen ember
Mért keresne engem Louis ha mondtam hogy hová megyek.
Úgy döntöttem nem megyek utána hiszen lehet elkerüljük egymást.
Leültem Zayn és Niall közé majd elkezdtem inni.Már a negyedik poharat ihattam amikor kezdtem szédülni.Niall azonnal utánam kapott amint észrevette,hogy kezdek ülő helyembe dülöngélni.
Haza akar engem vinni egy ilyen buliról.Kizárt hogy megengedem neki.Azt mondtam neki hogy jól vagyok majd Louis megkérdezte hogy táncolunk-e.Én felálltam és bementem vele a tömegbe.
Elkezdtem a fenekem dörgölni Louis-hoz.Mi ütött belém?Ja hogy részeg vagyok!Niall szerencsére észrevette hogy sok volt a pia,szóval megragadta a kezem és kihúzott az épületből.Beültetett a kocsiba,majd elindította az előbb említett járművet.Én úgy csináltam mint egy rossz k*rva,folyamatosan puszilgattam és tapiztam.Mikor hazaértünk,becipelt a szobánkba majd letett az ágyra.levette cipőmet és betette azt az ágy alá.Kiment a szobából.
Nagyon álmos lettem hirtelen.Nehéznek éreztem szempilláimat,majd lassan elkapott az álom világa.


2 megjegyzés:

  1. Szia nagyon tetszett ez a rész is. Csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia!Köszönöm,örülök hogy tetszett.A következő részt próbálom hosszabbra írni szóval később kerül fel.

    VálaszTörlés