2014. június 16., hétfő

Furcsa álom!!

*Amy álma*
Egy koncerten vagyok,ahol az első sorban állok.Mikor felnézek a színpadra öt fiú énekel.Nagyon ismerősek,jobban megnézem őket.És lám Niall,Harry,Zayn,Louis és Liam.De hiszen ez lehetetlen,Ők csak hétköznapi emberek.Jobban megnézem majd látom hogy tetkóik nincsenek meg.Na jó,ez már túl sok nekem.Bemegyek a színpad mögé és,itt egy lila hajú lány.Közelebb mentem hogy megnézzem a nevét.
Gemma Styles,ez nem lehet,Harry-nek nincs testvére tudtommal.Mik derülnek még ki?Azt hogy Zayn kutyája valójában egy csillámpóni?Vagy mi?

*Amy álmának vége*
Arra eszméltem fel,hogy valaki simogatja az arcom.Ki más mint Niall!!Ránéztem és észrevettem a szemében hogy aggódik.Mért is?
-Mi a baj?-kérdeztem.
-álmodba nagyon fura fejeket vágtál és valami olyat beszéltél hogy"mi ez már"-mondta
Én ezen elkezdtem nevetni. És most ezért felkeltett?Bár az álmom miatt megértem hogy ezeket mondtam miközben aludtam.Vajon egyszer tényleg egy együttesben fog énekelni a macim?És pont Harry-vel és Louis-al együtt?Na ezt megnézném.Harry-nek pedig nem hiszem hogy lenne egy testvére.Hát remélem hogy ezt egyszer meg fogom tudni.
-Mit álmodtál kincsem?-kérdezte kíváncsian mosolyogva.
-Azt hogy,Egy koncerten vagyok méghozzá te is ott énekelsz a négy fiúval.Mint egy banda.És bemegyek a színpad mögé ahol egy lila hajú lány áll.Megnéztem a nevét Gemma Styles.-meséltem el
-Meg kéne kérdezni Harry-thogy van-e testvére-mondta
-Ja,meg kéne hívd fel-mondtam egyet értve
Mire ő megfogta telefonját és megkereste Harry nevét a címjegyzékbe.Én ezek után úgy döntöttem átöltözök,mert még mindig a tegnap esti ruhámban vagyok,ami össze van hányva.Szekrényemhez oda érve
kinyitottam ajtaját majd kivettem egy megfelelő hétköznapi összeállítást.Bementem a fürdőszobába,és felvettem a szettet.Hajamat kifésültem majd,kivasaltam.Miután a hajammal készen lettem,kisminkeltem magam.Kész is vagyok.Kimentem a fürdőszobából,majd  bementem a hálószobába ahol Niall ült az ágyon,pont úgy ahogy eddig is tette.
-Na van testvére?-kérdeztem.
-Igen van-mondta.
-Azta,és mi a neve?-kérdezősködtem tovább.
-Valami Gemm-ről beszélt
-A Gemm az a Gemma beceneve drágám-közöltem vele
Erre ő csak bólintott hogy "ááá",én ezen is nevetni kezdtem.
Tehát igaz az álmom.Harry-nek tényleg van egy testvére,és lehet hogy Niall egy együttes tagja lesz.Nos megkérem hogy jelentkezzen az X-factor-ba.
-Niall -szólítottam meg az előbb említett személyt.
-Mi az?-felelt
-jelentkezz az X-factor-ba -mondtam tök nyugodtan
-Minek?-kérdezte
-Hát öhhm együtt a fiúkkal-mondtam ezt már kicsit félve
-Én meg Harry?Na az kizárt dolog-mondta
-Kérlek próbáld meg lehet tök jó fej-kérleltem
-Oké,de csak egyszer néz rád és már halott-mondta komolyabban
Én erre a mondatára csak mosolyogtam.Hogy szerethet ő ennyire?
örömömben megcsókoltam.Majd felpattantam és lementem a konyhába,hogy valami reggeli után nézzek.Találtam egy kis Nutellát,majd felkentem kettő kenyér szeletre.

Hmm,de jól néz ki.Leültem a pult elé,s falatozni kezdtem.A Nutella szinte elolvadt a számban.Imádom ezt az ízt.Olyan megnyugtató.Miután az egyik szelet elfogyott,megragadtam a másikat,s így körülbelül tíz perc alatt megettem a reggelimet.Úgy döntöttünk Niall-el hogy ma strandolni megyünk a többi sráccal.Ajjajj,én már félek 4 idiótával együtt strandolni huh,ez jó lesz.Felmentem a szobámba,s eltettem minden olyan dolgot ami kellhet egy strandon,például,naptej,törölköző,napszemüveg,füles.Mikor
bepakoltam a fekete táskámba,kerestem egy jó bikinit is.Választásom egy fekete alapú fehér kockás bikinin esett meg.
Aminek a szélén megtalálható pár rózsaszín csík is.Elpakoltam,ez már biztos.lementem a nappaliba ahol Niall már várt engem.beszálltunk kocsinkba
majd elindultunk a strandra ahol a fiúk már biztos hogy ott vannak.Mikor odaértünk,gyanúm beigazolódott.Ugyanis mind a négy fiú ott állt a kapuba.Oda mentünk hozzájuk,majd bementünk és elfoglaltunk hat helyet.Harry megszólalt:
-De,nekünk hét hely kell-mondta furcsán mire mi olyan "mi van?" fejet vágtunk.Ő elmagyarázta hogy a nővére is jön.Nekem tágra nyíltak a szemeim.Képes volt meghívni a lila hajú tesóját?Lehet jó fej meg minden de nem akarom megismerni.Mindenki helyet foglalt.Én unatkoztam már a nap ágyakon vagy miken szóval felálltam és a nagy medence felé vettem az irányt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése