2014. június 23., hétfő

A "lila hajú lány" megismerése!!!!

Sziasztok!!Tudom nem szoktam a részek elé írni,de most nagyon örülök.
Egyrészt azért,mert készen van a Trailer,ami ezen a linken megtekinthető:A Blog Trailer-je .
Másrészt pedig azért örülök mert már 9 feliratkozóm van.
Kettő olvasóval több,nem is tudom,hogy köszönjem ezt meg.
Már ott tartottam hogy kevés volt a feliratkozó ezért abba hagytam majdnem a blogolás.
És most itt vagyunk kilencen.Imádlak titeket.

By:Leila


Hát,hogy őszinte legyek,nem nagyom örülök annak hogy elhívta a testvérét.Most már,úgy vagyok vele,hogy meg is ismerném,meg nem is.De ha már egyszer elhívta akkor ki kell bírnom.Lehet nagyon jó fej a csaj.
Beléptem a medencébe,a víz elég mély volt,s kissé hideg is.Lassan beljebb lépkedtem,majd észrevettem hogy valaki jön felém.Niall.Remélem nem hív oda,mert megjött a csaj vagy valami.Megálltam hogy utolérjen.
-Amy,láttam nem nagyon örültél hogy meghívta a tesóját Harry-közölte velem
-Hát nem nagyon-vallottam be
-De már itt van,szóval gyere ki a medencéből,ha lehet próbálj kedves lenni-mondta Niall komolyan
Én csak bólintottam.Beigazolódott a gyanúm,hogy mért jött Niall utánam.Niall elindult mellőlem,majd hátranyúlt,s megfogta a karom.Szépen lassan kisétáltunk a medencéből,s odamentünk a 4 fiúhoz,és egy lányhoz.Pont úgy néz ki mint álmomban.Lila haj,kevés smink,és olyan gödröcskék mint amilyenek Harry-nek vannak.Meglehetősen hasonlítanak.Mikor odaértünk Gemma odajött hozzám.
-Szia!!Gemma vagyok,Harry nővére.-mondta kedvesen.
-Szia!!Amy vagyok,Niall barátnője.-közöltem vele hogy véletlenül se közeledjen Niall felé.
-Örülök hogy megismerhetlek-mondta megint kedvesen.
-Én is-mondtam,bár nem nagyon hihetően mert mindenki furán nézett rám.
Én csak megrántottam a vállam.Louis elkezdett hangosan nevetni.Ennek meg mi baja van?
A többi fiúra néztem akik szintén hülyének nézték Louis-t.Mikor abbahagyta a röhögést felénk nézett ilyen"mitnéztekilyenfurán"fejjel.Erre mi kezdtünk el nevetni.Várjunk csak,hol van Gemma és Niall?
ÓÓóó ha hozzáért Niall-hoz esküszöm megölöm.Körbenéztem de sehol sincsenek.Kezdek megijedni.
Kimentem az autóhoz ahol megláttam őket.Niall keze Gemma kezén volt.
Mikor Gemma meglátott gyorsan lekapta Niall-t.Szóval a fiúknak jó pofizott,közbe meg tönkre akar engem tenni.Oda futottam és megfogtam a haját,lehúztam a földre hajánál fogva,s elengedtem.Ennek köszönhetően elesett.Niall próbált elhízni de nem sikerült neki.Én csak pofozgattam a csajt.Meglepetésemre a többi fiú megszeppenve állt a strand kapujában.Valószínűleg azt hitték hogy csak úgy pofozgatom.Harry odajött és elkezdett velem ordibálni hogy mit képzelek.Én erre arrébb löktem és visszanéztem a csajra.Ott feküdt a földön piros arccal.Hihi biztos a sok pofontól piros.Harry elkezdett löködni engem míg a kocsihoz nem értem.Niall odajött és próbált engem megvédeni.Én gondoltam egyet,s Harry-t megrúgtam az érzékeny pontján.Niall elkezdett röhögni,majd elvitte tőlem Harry-t.Én odamentem a többi fiúhoz vagyis Zayn-hez és Liam-hez mert Louis odament Gemmának segíteni.Zayn és Liam hátrálni kezdtek tőlem,majd elkezdtek röhögni.
-Ugye minket nem rúgsz meg?-röhögött Liam
-Csak azt rugdosom meg aki megtámad.-közöltem velük.
Ők csak bólogattak,majd megkérdezték mért püföltem Gemmát.Én elmeséltem nekik hogy mi volt.Mire Liam elment és lecseszte Harry-t hogy mért ment neki egy lánynak.Harry elindult felém.Én meg hátráltam.
Harry mondta hogy ne féljek,annyi a hiba hogy nem félek csak féltem magam.Oda mentem Niall-hoz majd közöltem vele hogy vigyen haza elegem van a strandolásból.bementünk majd felvettük a cuccainkat.Harry nagyon bűnbánóan nézett,de ez engem nem érdekelt.Niall-ra is haragszok egy kicsit de tudom hogy nem ő volt.De kitudja hogy visszacsókolt-e.Kimentünk a kocsihoz majd beültünk.Már az út közepénél tarthattunk amikor nem bírtam ki,s megkérdeztem.
-Niall,te visszacsókoltál?-kérdeztem kissé félve válaszától.
-Nem-mondta nyugodtan.
Ha Niall nyugodtan beszél akkor biztos igazat mond.Ezt már megtapasztaltam párszor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése