2014. július 15., kedd

Az egyeztetés!

 Sziasztok!!Tudom azt mondtam addig nem írok részt amíg nem lesz megjegyzés.De így rossz.Kérlek jelezzétek ha tetszik pár rész.Most itt vagyok,megint az újjal.Nem lett túl hosszú.De nem is lett rövid.
Kellemes időtöltést.



 Nagyon tetszik a dal amit, közösen írtunk,Niall-el.A címe magyarul azt jelenti,apróságok.Ma elmegyünk,a többi fiúhoz,megmutatni a dalt.Remélem,nem haragszanak majd meg,hogy fölöslegesen írtak.
Niall felállt,s lement enni valamit.Amíg ő eszik,én addig megnézem a twitter-t,amin pár hete nem voltam fent.Bekapcsoltam a laptopom,majd felmentem a internetre.Beírtam a keresőbe az alkalmazás nevét,majd miután beadta,bejelentkeztem.Nem lepődtem meg amikor,megláttam hogy ugyan annyi követőm van mint amennyi eddig volt.Megnéztem a kezdő lapot.Semmi újat nem láttam,ezért már unalmas volt.Kijelentkeztem,majd kiléptem az internetből.Ez után,kikapcsoltam a laptopomat.Úgy döntöttem,lemegyek Niall után.A laptopomat betettem a fiókomba,majd elindultam a konyha felé.
Lesétáltam a lépcsőn,majd bementem a konyhába.Niall evett,kihitte volna.Mondtam neki hogy,siessen.
Majd mikor végzett,gyorsan átöltöztünk.Niall egy fehér pólót vett fel amin van valami minta,míg én egy kék felsőt,és farmert vettem fel.Emma épp a barátaival van,szóval hagytunk neki egy papírt hogy elmentünk.
Felvettem dzsekimet,majd cipőimet.Niall pedig követte mozdulataimat.Kimentem a garázsba,majd észrevettem hogy csak a kocsi van a helyén.Odafutottam Niall-hoz aki épp a kulcsot rakta el,zsebébe.
-Niall,mond hogy tudod hol vannak a motorok!-Mondtam idegesen.
-Nem tudom hol vannak-Válaszolt,idegesítően nyugodtan.
Mire én közelebb mentem hozzá,s megragadtam izmos karját.Elkezdtem a garázs felé húzni.
Mikor oda értünk,s meglátta a motorok nincsenek a helyükön,már nem volt olyan nyugodt.
Rám nézett gyönyörű szemeivel,ettől el tudnék olvadni.Megijedt,láttam a szemeiben.Kihitte volna,a nagy Niall Horan megijedt.
-Úgy néz ki ,többet nem motorozunk.-Mondta higgadtan.Mire nagyon kikerekedhettek a szemeim,ugyanis Niall nevetni kezdett.
De amikor rájött hogy ez kicsit sem,volt vicces, abba hagyta.Beültünk a kocsiba.Majd elindultunk,a megbeszélt helyre.Út közben nem nagyon beszélgettünk.Én inkább,az ablakon át néztem a tájat.Míg Niall az utat figyelte.Nem volt hosszú út.Ugyanis hamarosan egy elhagyatott gyár előtt álltunk meg.Louis már ott volt,de ezúttal nem egyedül.Egy barna hajú lány állt mellette.
-Sziasztok.-Köszöntünk egyszerre,Niall és én.Mire ők vissza köszöntek.A lány megdicsérte ruhámat mire én csak bólogatni tudtam.Mégis ki ez a lány?Niall úgy tűnik ismeri.Bocsánatot kértem,s megragadtam Niall karját és elrángattam onnan.
-Ki ez a csaj?-Kérdeztem a lehető leghalkabban.
-Louis egyik ismerőse.-Mondta ő is halkan.Én bólintottam egyet,s visszamentem a lányhoz és Louis-hoz.
-Öhm...-Dadogtam.-Ne haragudj be sem mutatkoztam!Amy West vagyok.-Nyújtottam kezemet felé,mire ő megfogta,s bemutatkozott.
Eleanor Calder a neve.Oh szép név.Erre is bólintottam,úgy néz ki új szokásom lett.A lány kedvesnek tűnik.Talán lesz egy barátnőm....azt hiszem.És megérkezett Harry is.Amikor kiszállt az autóból,nagyot nevettem.Egy banánt evett...megint.Lassan ide sétált hozzánk.Louisssal és Niallel kezet fogott.Majd odajött hozzánk,s nekünk is köszönt.Nem sokkal megérkezett a többi fiú is.Először Liam,majd utána Zayn is.Niall elénekelte a dalt.Látszólag tetszett mind a 4 fiúnak.Niall kiosztotta s szólókat,s ezután már nem egyedül énekelt.Király dalt írtunk.Nekem nagyon tetszik,sokkal másabb így hogy mind az öten énekelnek.Lesz esályük az X-Faktorba nem is kevés.


Nincsenek megjegyzések: