2014. július 26., szombat

Menjünk nyaralni!!!

Nagyon szépen énekeltek.Annyira belemerült mindenki a dallamokba,hogy észre sem vettük,az eső esik.
Egymásra néztünk majd röhögni kezdtünk.Csak mi lehetünk ilyen hülyék.A kocsikra néztünk.Majd utána mindenki a táskámra,ugyan is nálam volt minden kulcs.Elkezdtek felém jönni mint 5 éhes zombi.Ja igen Eleanor előbb hazament,mert hívta az apukája.Na szóval a fiúk jöttek felém,egyre közelebb kerültek táskámhoz.Ám amikor már majdnem megfogták futni kezdtem,ahogy csak bírtam.De megint előjött a bal szerencsém,s megcsúsztam a sárban.Földre estem,mire a fiúk abba hagyták a "zombi módot" és  kinevettek.
Mire én gondolkodás nélkül,belemarkoltam a sárba,s vállon dobtam Harry-t vele.Erre ő felkiáltott.
-Sárcsataaaaaaaa
Erre már én is felálltam,s megfogtam jó sok sarat.Eszeveszettül dobáltam a fiúkat,bevallom jó érzés volt így elengednem magam.Louis-t még mindig nem bírom annyira,de remélem megkedvelem majd.Most már Zayn-t dobálom,de ő mindig mellém dob.Zayn-el már kezdünk kibékülni,de még mindig nem olyan mint régen,s szerintem nem is lesz.Lehajoltam egy újabb adag sárért ,amikor megéreztem hogy valaki,bizony seggbe dobott.Hátranéztem,s lám kit láttam meg.Hát persze hogy Louis-t.Mire én  bosszús pillantást vetettem rá,s elkezdtem dobálni.Mikor befejeztem Louis dobálását,Harry-t céloztam meg,de őt kicsit erősebben dobtam hátha megérzi hogy,még haragszok rá.Annyira sokáig játszottuk ezt,hogy egyszer csak azt vettük észre hogy mindenki csurom vizes.Meg persze,koszos.Egy idő után mindenki megunta,s abba is hagyta.Most már végre az eső is elállt.Én és Niall Kinyitottuk a csomag tartót,ahol mindig van tiszta ruha.Kivettük a megfelelő ruhákat,s bementünk a gyárba.
Mind ketten átöltöztünk.Mivel kint,még esik az eső,ezért egy kardigánt is felvettem.Míg Niall egy csőgatyát választott,dzsekivel és egy fehér pólóval.
-Wow neked még ez is jól áll-Szólt kissé,meglepődve Niall.Én ezt egy mosollyal díjaztam.Niall mellém sétált,s összekulcsolta ujjainkat,majd elhagytuk az épületet.
Persze előtte visszaadtam mindenkinek a kulcsát,s elköszöntünk.Beültünk a kocsinkba,majd elhajtottunk.Az ház felé vezető út ugyanolyan rövid volt mint,a gyárhoz vezető út.Lassan véget ért az út.Kiszálltunk kocsinkból,majd besiettük a lakásba.Hátha megint el ered az eső.Még mindig nem hiszem el,hogy ez az 5 idióta fiú,egyszer talán híres fiú banda lesz.Mindenki rajongani fog értük.És azt is fura lesz majd megszokni,hogy sokkal többen fognak utálni mint eddig.
Talán ez miatt megromolhat a kapcsolatunk Niall-el.Nem Amy ilyenekre ne is gondolj!!!Jézusom,most jutott eszembe!!Az álmom amit pár napja álmodtam,jelentett valamit.Tudom ez elég nagy hülyeség,de fura hogy, álmodok valamit éjszaka,erre pár nap múlva megtörténik.Bementem a konyhába,s  vettem elő egy poharat.A pohárba,öntöttem egy kis narancs levet,majd megittam azt.Ezalatt Niall felment a szobánkba,laptopozni.Niall-t követve én is felmentem ,de én Emma-hoz.Mostanában alig van időm,vele beszélgetni.Bekopogtam szobájába,majd benyitottam.
-Szia,húgi!!-Köszöntem.
-Helló!!!Mi szél hozott?-Kérdezte
-Niall hátsó szele!!-mondtam nevetve.
Miután ezt kimondtam,mind a ketten hatalmas nevetésbe kezdtünk.Egyszer csak azt vettük észre hogy Niall a szobában van.
Mi olyan vicces hölgyek?-Kérdezte, felhúzott szemöldökkel.
Mi még mindig nevettünk Emma-val,nem bírtunk beszélni . Mire ő csak legyintett egyet,s elhagyta a helységet.
Most komolyan ez már nekem is fájt.Úgy 10 perc múlva abbahagytuk a nevetést,s lementünk a konyhába.Niall megint ott volt.Megkérdezte hogy min nevettünk,mire Emma elmesélte neki.Ő csak furán nézett,majd nevetni kezdett.Mikor végre abbahagyta a cuki nevetést,eszembe jutott valami.Mivel úgy is régen voltunk már el így hárman.Elmehetnénk valahova nyaralni.Igen közbe vége lett a sulinak.Nem buktunk meg semmiből sem.Na de ki akar nyáron is,a suliról beszélni.mennyünk nyaralni!!!Igen nem a legjobb dolog,eső után nyaralni menni,de nem is én lennék.Elmondtam nekik az ötletemet,s fel is ment mindenki összepakolni.Elővettem a fekete poggyászomat,s ágyra dobtam.Ki cipzároztam,és otthagyva a tárgyat,kinyitottam szekrényemet.Pár ujjatlan pólót,és rövidnadrágot megfogtam,s belehajtogattam a poggyászba.Ezek után jöttek a cipők,papucsok,s kész is lettem.De,csak a ruhákkal!!Bementem a fürdőszobába,s kinyitottam a mosdó felett csüngő szekrényt.Kivettem egy még teljesen új fogkefét,s fog krémet,és eltettem.Eltettem a hajkefémet is,és a  smink táskámat.Kész vagyok!!Niall már előttem végzett ért levitte bőröndjét.Komolyan mintha költöznénk!!!Egy hétre megyünk el!!Azt hiszem Niall Hawaii-t mondott.Sosem szerettem repülni,de Hawaii-ért mindent.Megkérdeztem Emma-t hogy végzett-e,mire csak annyit mondott hogy nincs meg a telefonja.Ezt nem hiszem el!!Mért mindig ilyenkor tűnik el a telefonja?Azt mondta egész éjjel töltőn volt,szóval hívjam fel.És majd,a csengő hangja elárulja merre van a telefon.Kivettem zsebemből a telefonomat,s már hívtam is Emma-t.Pár másodperc múlva,megszólalt a csengő hangja,a fiókjából.Emma kivette onnan,s bele csúsztatta zsebébe.Megragadta bőröndjét,s kiment a szobából.Követtem Emma-t,és én is le akartam vinni a csomagjaimat.De megakadályozta ,a lépcső!!!Megragadtam poggyászom izéjét,s megpróbáltam lehúzni,több mint kevésbé sikerült is.Csakhogy elég meredek volt a lépcső.Valahogy azonban még így is sikerült lehúznom.Mire leértem volna,eszembe jutott,hogy a lépcső tetején hagytam,a kisebb táskákat.gyorsan felszaladtam,értük,s mire leértem,a poggyászom már nem is volt ott.Biztos Niall már kivitte a kocsiba.Apropó,szerintem ők már kint várnak engem.Kifutottam az házból,s bezártam az ajtót.Bementem a  garázsba a kocsi, sehol sem volt.Most vagy itt hagytak,vagy csak kimentek már az utcára.Remélem a második eset.Kimentem az utcára,hál' Istennek, kint voltak a kocsiban.Betettem a hátsó ülésre a kisebb táskákat,s beültem Niall mellé.Niall rátaposott a gázra,s már úton is voltunk a ,reptér felé.

2 megjegyzés:

  1. szia, a 2. díjnál egy kis meglepi a számodra
    http://sabinaandlouis.blogspot.hu/p/dijak.html

    Ám miért nem lehet írni a chatbe?

    VálaszTörlés
  2. SZia :DD köszi :DD És nem tudom :(

    VálaszTörlés