2014. augusztus 16., szombat

Ez egy óriási hiba!

Amint oda értünk a reptérre,én és Emma mint az óvodások,kiugrottunk a kocsiból.A reptér hihetetlenül nagy volt.Köpni nyelni nem tudtam.A gondolat hogy egy akkora gépen fogok utazni,megrémített.Soha életemben,nem ültem még repülőn.Nem lehet olyan rossz.Mindegy majd meglátjuk.Niall leadta a csomagokat vagy mi,és leültünk egy padra.Én a telefonomon nézegettem a Niall-el közös képeinket,míg Emma és Niall beszélgettek.Igen idő közben,mondhatni jobban elviselik egymást.Inkább nem szóltam,kitudja mi lenne belőle,ha most hangoztatnám,amit észrevettem.Úgy pár percig tartó gondolkodásomból,a hangos bemondó zökkentett ki.Indul a gépünk.Mind a hárman felálltunk,s elindultunk a gép felé.Most már egyre jobban félek ettől az egésztől.Mi lesz ha lezuhanunk?Na jó ilyenekre nem is szabad gondolnom!!Niall valószínűleg észrevette a feszültségemet.Rám nézett,s meg rántotta a vállát.Na most meg mi a baja?Remélem nem lesz ez egész héten.Mert akkor kikészülök!!Most hogy vége a sulinak,és "szabadok" vagyunk,bevágja a hisztit.Hát szép!!Helyet foglaltunk az üléseken,s elővettem a telefonomat és a fül hallgatómat.Elindítottam egy Bruno Mars dalt,s lecsuktam szemeimet.A kilátás ugyan szép volt,de
nekem túl magas.egyszerűen rosszul voltam.A barátomnak nem mertem szólni hiszen,jól tudom ilyenkor tilos zavarni.Azért rosszul esett hogy csak egy váll rántással letudta,hogy félek.Azt hiszem pont úgy viselkedik mint mikor,csak barátok voltunk.Miután megvolt az első randink,már más személyisége lett.A repülő úgy 2 órás repülés után leszállt.S,én csak örülni tudtam hogy túléltem,míg Niall rajtam nevetve leszállt.Most komolyan kinevet??

-Elárulnád hogy mi olyan kibaszottul vicces?-szóltam mérgesen.
-Te-mondta még mindig nevetve.
-Jó akkor hozzám,ne szólj az elkövetkezendő héten!!-mondtam neki,mire lefagyott mosoly az arcáról,s megint vállat rántott.Nagyon vicces lehet hogy,félek a magasban!Ezután csendben maradt a csapat.Fogtunk egy taxit,ami elvitt minket a szállóba.A szobánk egyszerűen gyönyörű volt.Kettő nagy ágy,s konyha sarok +egy fürdőszoba.Megfogtam a bőröndömet s pakolni kezdtem a szekrénybe.Niall ugyanígy tett.Rám sem nézett.Egy cseppet sem zavart,én mondtam neki hogy ne szóljon hozzám.Délután strandolás közben,csörögni kezdett a telefonom.Louis volt az.
-Szia-köszönt vidáman.
-Hello - köszöntem kicsit sem jó kedvűen.
-Figyu,épp egy repülőn ülök,Hawaiiba megyek,melyik hotelben vagytok?-kérdezte.
-Hogy mi van??-kérdeztem nagyon meglepődve.
-Hozzátok tartok-mondta még egyszer.
Mire én lediktáltam neki a címet,s otthagyva a hugomékat,visszamentem a hotelba.Pont akkor értem a bejárathoz,mikor megállt, egy taxi a ház előtt.Ez biztosan Loui!! Köszöntünk egymásnak,s ő is kivett egy szobát.Megkérdezte hogy mért vagyon ilyen letört.Elmeséltem neki mindent.Ő csak a fejét csóválta,s kitalálta hogy este menjünk el egy buliba.Biztosan meg fog békélni Niall is.Remélem igaza van!!
Mivel már 15:23 van jobbnak láttam ha elkezdek öltözni.Niall és a húgom még nincsenek itthon.Nem baj akkor ketten bulizunk Loui-val.Jól leisszuk magukat.Tudom egy lány nem ihatja le magát,de Istenem nyaralunk!!Miután felöltöztem.Kisebb mennyiségű sminket festettem arcomra.
Ez mellett a ruha mellett döntöttem.Nem szeretek túlságosan kiöltözni.
És egy bulira nem is kell.Loui is elkészült,s elindultunk keresni egy jó kis,szórakozó helyet.Az utca másik végében egy fesztivál szerű rendezvény volt.Loui-val egymásra néztünk,s bólintottunk egyet.
Nagyon jó a buli,egy csomót ittam már.Igazából kissé szédülök már.
Lábaimat pedig egyáltalán nem érzem.Louis is nagyon becsípett.Épp egy kutyával beszélget,ami rózsaszín.Odamentem hozzá,s megpusziltam száját.Valahogy jónak láttam.Vissza émelyegtünk a hotelig,s az ágyban kötöttünk ki.Loui iszonyat jó.Mindketten,nagyon kimerültünk.Elfáradva Loui mellkasára tettem a fejem,s e testrészén,nyomott el az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése