2014. szeptember 7., vasárnap

Ezt még vissza kapod Tomlinson!!

 Mi a szar!!!???!! ez nem lehet honnan tudta hogy hazamegyek?Niall volt az,s szemeivel engem keresett.Szemeiben játszódott a düh,s a szenvedés.Louisra pillantottam,s félve Niall-re mutattam.Loui gyorsan elengedte a kezem,s felállt helyéről.Niall azonnal észrevette,s elindult Loui felé.Istenem és ez mind miattam van!!!Niall mikor odaért Loui-hoz azonnal ordibálni kezdett vele.
-Ohh..Szóval már is ráhajtasz a csajomra-Ordította idegesen Loui képébe.
-1.Nem a csajod,mivel megütötted mint egy phszihopata,2.nem hajtott rá senki,ő kérte hogy kísérjem el mert tudod fél a magasban!!-üvöltötte vissza Loui.
-Ó igen?!!???? Fél a magasban? És ezt te is veszed?-Ekkor már nem bírtam felálltam,s odamentem Niall elé.
-Tudod elég figyelmetlen vagy hogyha azt sem vetted észre hogy idefele is a hányás kerülgetett!!-mondtam neki a körülményekhez képest nyugodtan.
-Még meg is véded?!? hát gratulálok RIBANC!!-az utolsó szót elnevetve mondta.Majd elhagyta a gépet.Mindenki minket nézett,ráadásul én csak ott álltam ledermedve,s ordítani lett volna kedvem.El akartam futni minden problémám elől,de tudtam ez nem következhet be.Azt hittem hogy ő szeret,erre meg nevetve mondja a szemembe hogy ribanc.A volt legjobb barátom és a volt pasim.Ez egy borzalmas érzés.Gondolkozásomból az szakított félbe,hogy Loui felállt mögöttem.
-Hé Amy,gyere üljünk le.-mondta nyugtató hangon Loui.Mire én nagy nehezen feltápászkodtam,s leültem az ablak mellé.Már kicsit sem érdekel hogy félek a magasban.Emma végignézte megint a jelenetet,mit fogok mondani otthon anyáéknak??Ja már tudom!!Semmit!!Az lesz az első dolgom ha odaértünk Niall házához.Hogy összepakolok majd hagyok neki egy levelet.S,végleg lezárom magamban ezt a dolgot.Új életet kezdek,amiben nem szerepel Niall.És Zayn-el is ki fogok békülni.Hagytam hogy eltávolodjon tőlem a legjobb barátom.Nagyon hülye voltam.Ám most már csak felhőket látok,utána pedig egy papírt és tollat.Ki fogok venni egy albérletet vagy akár egy szobát egy szállodában.Ó igen egy szálloda tökéletes lesz Emmának is.Egyszer csak azt veszem észre hogy valaki horkol mellettem.
Magam mellé tekintve megpillantom Louist aki mélyen alszik.A fül hallgatója a fülében,és a csukja a fején pihen.Míg kezeit keresztbe fonva tartja meg maga előtt.Aranyosan alszik azt meg kell hagyni,de ő csak egy haverom.Nem úgy gondoltam mintha szerelmes lennék belé,hanem mint egy barát aki szerint cuki ahogy alszik Loui.Még van 1 óra az útból,szóval nem keltem fel.Inkább beteszem én is a fülesemet a fülembe.
Emma is alszik,mint ahogy körülöttem mindenki a gépen.Ám én valahogy nem tudok aludni,nem vagyok álmos.Inkább sírni szeretnék.De nem tehetem én erős lány vagyok,és amúgy sem éri meg fiú miatt sírni.Ezt még anyukám mondta nekem az első szakításomkor.Akkor még más ember voltam.Tudtam mosolyogni,és kedves voltam.De így vissza gondolva már nem is én vagyok.Mások el sem tudják képzelni rólam azt h tudok mosolyogni.
Amy öltözete.
Csak most jöttem rá hogy nem öltöztem még át.Felálltam,s kivettem a bőröndömből egy szettet.A repülő mosdójában pedig átöltöztem.Ez az egyik kedvenc ruha összeállításom.Sokszor magam sem értem mért.
Talán azért mert szeretem a dzsekiket,vagy csupán csak azért mert ezek a kedvenc színeim.Visszaültem a helyemre,s hallgattam a zenét.
Épp  Ed Sheeran-tól hallgattam a Sing címú dalt amikor Loui rázni kezdte a vállamat,s azt mondta zuhan a gép.Őszintén szólva nagyon megijedtem,felálltam s sikítozni kezdtem hogy "úristen mind meghalunk".Majd amikor ránéztem Loui-ra csak egy nyugodt mosolygós srácot láttam.Ekkor jöttem rá hogy ő csak viccelt.Hát igen ő meg a mobrid viccei.Visszaültem,s duzzogni kezdtem.Persze csak játékból.
-Ez nagyon nem volt szép!!Visszakapod Tomlinson gyerek!-mondtam halál nyugodtan,ám ezt ő nem vette észre,s ijedt fejet vágott.Nem tudtam nem nevetni rajta.Úgy öt másodperce nevethettem Louison amikor  végre megtudtuk,hogy a gép leszáll.Bekapcsoltuk a biztonsági öveinket,s vártunk mélg le nem száll a gép
****
****
****
Itt állok Niall háza előtt,a kezemben a kulcsokkal.Belehelyeztem a kulcsot a zárba,s kinyitottam az ajtót.Ám mikor beléptem nagyon meglepődtem.........



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése